لوگو

فرهنگ ، استراتژی را سر صبحانه می‌ بلعد:

با مقاله فرهنگ ، استراتژی را سر صبحانه می‌ بلعد همراه می باشید. در پایان این پست ، اطلاعات نسبت به مشاوره فرهنگ سازمانی و اساتید مرتبط اطلاع رسانی گردیده است.

نمی‌ توانیم فرض را بر این بگذاریم که ، فرهنگ یک شرکت به خودی خود ، ایجاد و بهینه می‌ شود.
در عصر تکنولوژی ، می بایست با فرایند و سیستم درست ، از روح سازمان مراقبت کرد، نیاز است که کارکنان بدانند ضربان قلب سازمان ، به صورت منظم کنترل می‌ شود ،به عبارت دیگر ، میزان شادی ، تعهد و سلامت روانی کارکنان ( که در راه رسیدن به موفقیت ، ما را یاری می‌کنند ) باید اندازه‌ گیری شوند.

 

مدیریت فرهنگ

مهم ترین کاری که رهبران انجام می‌ دهند ، ایجاد و مدیریت فرهنگ است
اگر فرهنگ را مدیریت نکنید ، فرهنگ شما را مدیریت خواهد کرد و ممکن است شما حتی از میزان گسترش آن ، آگاه نباشید .

 

پیتر دراکر می‌ گوید :

فرهنگ ، استراتژی را سر صبحانه می‌ بلعد یکی از راهکارهای ساخت فرهنگ ، یا به عبارتی رفتار فعالانه در قبال مسائل فرهنگی سازمان ، این است که شخصی را در سطح معاونت ، به عنوان دیده بان فرهنگ قرار دهیم .

 

شرکت گوگل

گوگل در سال ۲۰۰۶ ، مدیر ارشد فرهنگ را در رأس واحد منابع انسانی ، اضافه کرد ،بخشی از وظیفه او این بود که ، گوگل را که در حال تبدیل شدن به یک غول چند ملیتی بود ، از خطر عدم یکپارچگی فرهنگی ، نجات دهد .
شاید گوگل که یک شرکت بسیار مدرن است ، برای شما مثال خوبی نباشد ، اما امروزه حتی بسیاری از موسسات مالی بزرگ نیز ، در ساختار شرکت خود ، این پست را اضافه کرده‌اند.

در زمینه مشاوره فرهنگ سازمانی اساتید خبره ای در کشور صاحب نظر می باشند مانند اقای دکتر امامی ، دکتر صفرزاده ، دکتر قربانی  که این افراد با این شرکت به عنوان مشاور و یا استاد برای دوره اموزشی فعالیت می نمایند.

جهت مشاور ایزو ومشاوره منابع انسانی و سایر بحث های مدیریتی می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید، اگر به دنبال فرا گرفتن مباحث مدیریتی و مشاوره و مطالعه در زمینه بهبود بهره وری می باشید، با ما همراه باشید.

02177942240-77959675

مشاور ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *