فرآیند های سیستم مدیریت کیفیت

فرآیند های سیستم مدیریت کیفیت

:سازمان ها و شرکت ها ی زیادی هستند که در صدد رشد و ارتقای سطح علمی و کارایی هر چه بهتر کارکنان خود تصمیم به اخذ گواهینامه ایزو و البته معتبر و اصولی دارند تا بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند ما سعی داریم فرآیند های سیستم مدیریت کیفیت شما را با برخی از بند های استاندارد ایزو 9001 آشنا کنیم تا بتوانید با درک بهتر این استاندارد اقدام به اخذ گواهینامه نمایید .

بر اساس بند 4-4-1 استاندارد ایزو 9001 

سازمان باید یک سیستم مدیریت کیفیت شامل فرآیند های مورد نیاز و تعاملات آنها را مطابق با الزامات این استاندارد بین المللی ، ایجاد ، اجرا و نگهداری و بطوذ مداوم بهبود بخشد .

سازمان ها میتوانند جهت مشاوره تعالی سازمانی نیز با ما تماس حاصل فرمایند .

سازمان باید فرآیند های مورد نیاز برای سیستم مدیریت کیفیت و بکارگیری آنها در سراسر را تعیین نماید و باید :

الف:ورودی های مورد نیاز و خروجی های مورد انتظار از این فرآیند ها را تعیین نماید

ب:توالی و تعامل این فرآیند ها را تعیین نماید.

ج:معیار ها و روش ها ی مورد نیاز برای حصول اطمینان از عملیاتت موثر و کنترل این فرایند ها را تعیین کرده و بکار گیرد.

د:منابع مورد نیاز برای این فرایند ها را تعیین نماید و از قابل دسترس بودن آنها اطمینان حاصل نماید .

ه:مسئولیت ها و اختیارات را برای این فرآیند ها تخصیص دهد .

و:ریسک ها و فرصت های تعیین شده مطابق با الزامات بند 6-1 را رسیدگی نماید.

ر:این فرآیند ها ارزیابی نماید و برای حصول اطمینان از دستیابی به نتایج مورد انتظار تغییرات لازم را اجرا نماید .

ز:فرآیند ها و سیستم مدیریت کیفیت را بهبود بخشد .

سازمان ها میتوانند با انتخاب مشاور خوب در زمینه ایزو 9001 کلیه موارد را بصورت صحیح در سازمان خودپیاده سازی نموده و در نهایت بتوانند از مراکز معتبر صدور گواهینامه اقدام به اخذ گواهینامه معتبر نمایند .

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *