لوگو

شکل دادن افکار و اعمالمان

شکل دادن افکار و اعمالمان را با الگو از متن زیر تکمیل کنیم:

◊در دهۀ ۱۹۸۰ مقاله‌ای منتشر شد که می‌گفت رنگ صورتی بر آرامش افراد تاثیرگذار است،بر این اساس نویسندۀ مقاله پیشنهاد داد دیوار بعضی سلول‌ها در زندان را رنگ صورتی بزنند و نگهبانان زندانْ زندانی‌های خشن را در این سلول‌ها زیر نظر بگیرند،نتایج حاکی از آن بود که زندانی‌های خشمگین و آشفته، پس از پانزده دقیقه حضور در اتاقی که دیوارهایش صورتی شده بود، بسیار آرام‌تر بیرون می‌آمدند.

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

آدام آلتر

◊استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزهٔ روان‌شناسی، در کتاب «بازداشتگاه صورتی» با زیرعنوان «نیروهای پنهانی که طرز فکر، احساس و رفتار آدمی را شکل می‌دهند» می‌گوید ما در جهان پیچیده‌ای زندگی می‌کنیم که مملو از نیروها و نشانه‌هایی است که ما را در بر گرفته‌اند و بر بسیاری از ابعاد زندگی ما تأثیر می‌گذارند و پرده از واقعیتی برمیدارد که در نگاه اول به نظر اغلب ما ساده‌لوحانه است.

آزمایش‌های تجربی‌

◊او برای اثبات ادعای خود به آزمایش‌های تجربی‌ای ارجاع می‌دهد که به‌صورت دقیق و علمی انجام شده‌اند و با زبانی ساده و گیرا نشان می‌دهد انواع عوامل محیطی، اعم از نام‌ها، نمادها، آب‌وهوا و … ، چگونه بر روند زندگی ما، احساسات، تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارند.

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

عوامل تأثیرگذار بر رفتار و افکار

◊آدام آلتر برای مشخص‌ساختن عوامل تأثیرگذار بر رفتار و افکار، همچون رنگ صورتی زندان، عوامل محیطی را به‌طور کلی به سه دستهٔ دنیای درون ما، دنیای میان ما و دنیای پیرامون ما تقسیم می‌کند،عواملی مثل نام‌ها، برچسب‌ها و نمادها مربوط به دنیای درون ما هستند.

در آخر

◊دنیای میان ما را عواملی مثل حضور دیگران، خصوصیت‌های افراد دیگر و فرهنگ تشکیل می‌دهند و دنیای پیرامون ما شامل رنگ‌ها، مکان‌ها و آب‌وهوا است.

بازداشتگاه صورتی: نیروهای پنهانی که طرز فکر، احساس و رفتار آدمی را شکل می‌دهند.

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *