لوگو

شناسایی و دسترسی به قوانین و مقررات زیست محیطی و ایمنی

نماینده مدیریت به منظور آگاهی از بخش نامه ، مقررات ، مصوبات ، قوانین ، آئین نامه ها و سایر موارد الزام آور قانونی زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی که به نحوی به فعالیتها ، محصولات یا خدمات سازمان مرتبط می شود ، باید سالیانه ارتباط موثر و مستمری با مراکز مسئول در این زمینه داشته تا از وضعیت صدور این قوانین ومقررات و امثالهم اطمینان حاصل نمایند .

بدین منظور نماینده مدیریت علاوه بـر حضور موردی در مراکز ذیصلاح، ماهیانه به سایت www.rooznameh.rasmi.com مراجعه کرده و تغییرات احتمالی قوانین را بصورت به روز (Uptodate) استخراج و down load می نماید و در اختیار مدیر عامل و نماینده مدیریت جهت مطالعه و اخذ تصمیمات احتمالی قرار داده تا مدارک مرتبط در سیستم مدیریت یکپارچه سازمان را (مانند فهرست قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت شغلی) به روز نماید .

 

انتشار قوانین و مقررات زیست محیطی و ایمنی در سطح سازمان و سایتهای مورد قرارداد :

نماینده مدیریت پس از دریافت قوانین و مقررات وسایر موارد ذکر شده دربند 5-1- اقدام به  ثبت و طبقه بندی آنها در فهرست قوانین و مقررات زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی    نموده و متناسب با انواع فعالیت هر واحد ، به آن واحد اعلام می نماید .

یک نسخه از کلیه قوانین، مقررات، استانداردها، بخش نامه ها، آئین نامه ها و …. دریافتی و همچنین سوابق اعلام آنها به واحدها ، طبق روش اجرایی کنترل مستندات و سوابق در واحد HSEQ نگهداری می شود . لازم به ذکر است قوانین و مقررات جاری تا زمان اعتبار و جاری بودن آنها در محله های مربوطه نگهداری می شوند .

,

.

.

.

جهت مشاور ایزو  مانند ایزو 45001 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

مشاوره ایزو 14001 تخصص ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *