لوگو

برای شروع دیجیتالی شدن خیلی زود دیر می‌شود

برای شروع دیجیتالی شدن خیلی زود دیر می‌شود که در این بابت متن زیر را می توانید دنبال بفرمایید:

◊دیجیتالی شدن یک مفهوم چند وجهی است که می‌توان آن را در قالب تحولاتی چون اتوماسیون در زنجیره تامین، شکل‌گیری کانال‌های جدید توزیع و بازاریابی،روش‌های نوین مشارکت مشتریان و تغییر استراتژیک از پیشنهادهای محصول‌محور بر پیشنهادهای سرویس‌محور تعریف کرد.

رویکردها و روش‌های دیجیتالی

◊بر اساس پیش‌بینی کارشناسان و صاحب‌نظران، ظرف سال‌های آینده نزدیک به نیمی از درآمد شرکت‌ها در سطح جهان از طریق رویکردها و روش‌های دیجیتالی کسب خواهد شد،با این همه رسیدن به ایده‌آل‌هایی مانند شرکت تمام دیجیتال که تکنولوژی‌های نوین دیجیتالی در تمام تار و پود آن تنیده شده باشند و نقش محوری در آنها داشته باشند امری است که به سختی اتفاق می‌افتد و نیازمند بسترسازی گسترده‌ای از سوی مدیریت خواهد بود.

رهبران و مدیران جهان

◊یکی از دلایل اصلی کند بودن فرآیند دیجیتالی شدن واقعی شرکت‌ها و سازمان‌ها در این دلیل ساده نهفته است که اغلب رهبران و مدیران جهان به اشتباه فکر می‌کنند که هنوز برای این کار وقت دارند و نیازی به تعجیل و تسریع فرآیند تمام دیجیتالی شدن وجود ندارد اما آنها از این مساله غافل هستند که سرعت پیشرفت‌ها در دنیای تکنولوژی‌های دیجیتالی و هوش مصنوعی تا به آن حد بالا و غیرقابل پیش‌بینی است که زنگ خطر را مدت‌هاست برای مدیران و رهبران سنت‌گرا یا کسانی که در توهم مدیریت بر سازمان‌های دیجیتالی به سر می‌برند نواخته است.

شرکت‌های نوظهور و تازه‌نفس

◊آنها از این واقعیت نیز بی‌اطلاعند که شرکت‌های نوظهور و تازه‌نفسی در راه هستند که به جدیدترین تکنولوژی‌های دیجیتالی مسلح هستند و به‌دلیل نبود چارچوب‌های سنتی پیشین در مورد آنها به معنی واقعی کلمه «تمام دیجیتال» هستند و کاملا دیجیتالی و هوشمند عمل می‌کنند. این رقبای نوپا و خلاق به اندازه‌ای چابک و سریع هستند که غفلت از وجود آنها می‌تواند به واگذار کردن بازارها، مشتریان و مصرف‌کنندگان منتهی شود.

میدان پررقابت کسب‌و‌کار

◊تجدید ساختار و دل کندن از روش‌ها و استراتژی‌های پیشین از جمله محدودیت‌هایی است که شرکت‌های قدیمی و سنتی با آن دست به گریبان هستند و همین مساله موجب کندی و در نتیجه ناتوانی آنها در میدان پررقابت کسب‌و‌کار در عصر دیجیتالی امروز و فردا می‌شود در حالی که استارت‌آپ‌ها با این مشکلات روبه‌رو نیستند و به نحو بهتری می‌توانند نسبت به تغییر و تحولات آینده واکنش نشان دهند.

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

دنیای صنعت و تولید

◊بی‌دلیل نیست که شرکت‌های نوظهور در دنیای صنعت و تولید و خدمات که تنها ۱۷ درصد درآمد جهانی را به خود اختصاص داده‌اند در حوزه کسب درآمدهای دیجیتالی بی‌رقیب هستند و نزدیک به ۵۰ درصد درآمدهای کسب‌شده از طریق کانال‌های دیجیتالی را به خود اختصاص داده‌اند و در این زمینه دست بالا را دارند.

به‌عنوان مثال

◊در بخش مخابرات و ارتباطات، بیش از ۵۶ درصد از سهم دیجیتالی بازارهای جهانی به شرکت‌های تازه‌وارد و استارت‌آپ‌های مخابراتی اختصاص پیدا کرده است. این درصد در مورد بخش مالی نیز حدودا در همین حد است.

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarcoشرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *