لوگو

شرح وظايف نماینده مدیریت

در ذيل برخي شرح وظايف و اختيارات نماينده مديريت در سيستم كيفيت آمده است :

  • تدوين خط مشي‌و اهداف سيستم مديريت كيفيت و استانداردهاي مربوطه
  • طراحي نظام مديريت كيفيت در برگيرنده كليه رويه ها و دستورالعملهاي مديريت كيفيت در كل فرآيندها و عمليات شركت اعم از توليد و غير توليد و پيگيري تصويب آن و نظارت برحسن اجراي آن در همه واحدهاي مربوط .
  • تهيه و به روز نمودن نظام نامه كيفيت ومعتبرنمودن وتوزيع آن وجمع آوري نسخ قديمي تاييد نهايي كليه مدارك اصلي سيستم كيفيت شامل روشها ، فرمها و ليستهاي مدارك ، معتبر و توزيع نمودن آنها و جمع آوري نسخ قديمي
  • ارزيابي عملكرد سيستم كيفيت و ارائه گزارشات منظم از وضعيت سيستم كيفيت در جلسات كميته راهبري
  • برنامه ريزي و اجراي مميزيهاي داخلي و تهيه گزارشات آن و پيگيري نتايج مميزي ها
  • پيگيري اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه در سيستم كيفيت و اطمينان از مؤثر بودن آنها و ارائه گزارشات لازم به مديريت عامل
  • برنامه ريزي جهت بهبود سيستم كيفيت
  • پيگيري اقدامات اصلاحي مربوط به نتايج مميزي هاي داخلي وخارجي و ارائه نتايج اجراي آنها به مديرعامل
  • حصول اطمينان از اينكه آگاهي از نيازمنديهاي مشتري در سراسر سازمان گسترش يافته است.
  • تهيه پيش نويس دستور جلسات بازنگري مديريت و هماهنگي تشكيل جلسات و پيگيري نتايج اجراي مصوبات آنها و ارائه گزارش به مديرعامل
  • انجام هماهنگيهاي اجراي مميزيهاي خارجي

جهت مشاوره ایزو  مانند ایزو 9001 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

مشاوره استراتژی تخصص ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *