سیستم مدیریت شکایات
برای اطلاعات در مورد سیستم مدیریت شکایات متن زیر را مطالعه فرمایید.
نحوه دريافت شكايات و پيشنهادات بصورت مستقيم :
با توجه به اهميت امور رسيدگي به شكايات مشتركين از طريق ذيل شكايات و پيشنهادات مشتركين را دريافت مي دارد .
- مراجعه حضوري مشتری جهت شكايت يا پيشنهاد :
در اين روش مشتری به پرسنل مربوطه مراجعه و سپس شكايت يا پيشنهاد خود را مطابق يكي از موارد ذكر شده در موارد بالا ، مطرح مي نمايد . منشي در صورتي كه شكايت يا پيشنهاد قابل بررسي و پيگيري باشد ، آن را در دفتر ثبت پيگيري شكايات مشتركين ثبت و سپس فرم پيشنهادات -شكايات– انتقادات و درخواستها را تنظيم مي نمايد .
- – مكاتبات و مراسلاتي كه جنبه شكايت دارند :
مكاتباتي كه توسط مشترك بصورت شكايت يا پيشنهاد ارائه مي گردد ، توسط مسئول مربوطه در دفتر ثبت و پيگيري شكايات ارباب رجوع و مشتریان ثبت و ضمن پيوست، پيشنهادات –شكايات و درخواست مشتریان به اطلاع مدیریت رسانده مي شود .
نحوه بررسي شكايات ، پيشنهادات و درخواستها :
شکایات بر اساس فرم ثبت شکایات ثبت شده و به مسئول مربوطه ارجاع داده میشود.سپس از طریق فرم اعلام وصول شکایت؛دریافت شکایت را به مشتری اعلام میگردد.
پایان قسمت اول.
برای مشاوره ایزو و مشاوره EFQM همین حالا با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موقثیت با ما همراه باشید.
برای مشاوره ایزو 10002 ما تماس بگیرید.