سيستم اطلاعات منابع انساني عبارت است از يك روش سازمان يافته ي جمع آوري، نگهداري و ارائه اطلاعات به مديران به منظور تصميم گيري در امور چهارگانه نظام مديريت منابع انساني. چنين سيستمي بايد داراي مشخصات زير باشد:
اطلاعات به روز باشد و به موقع در اختيار استفاده كننده قرار گيرد – اطلاعات صحيح و دقيق باشد – مورد نياز مديران باشد – بطور سريع در اختيار اشخاص مسئول قرار گيرد و نه همه ي كاركنان.
جهت مشاوره مديريت و مشاور ايزو همين حالا با كارشناسان شركت آريان گستر تماس حاصل فرماييد.
77944064 و 77942240-021
پینگ بک تعریف ارزیابی عملکرد چیست؟!