سازمان و سیستم کاری آن را بشناسید
سازمان و سیستم کاری آن را بشناسید و متن زیر را دنبال بفرمایید:
◊سیستم سازی یکی از مهارت های بسیار مهم برای موفقیت یک مدیر است،چون این مهارت به آنها کمک می کند مسئولیتشان را به خوبی و هدفمند ادا کنند و اینگونه به سازمان اطمینان می دهند که آنها مدیران قابل اعتمادی هستند.
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
سیستم کاری منسجم
◊سیستم سازی یعنی دیدن همه ی عوامل و اجزای تشکیل دهنده کار و فعالیت های سازمانی به صورت یک واحد کل، و درک پیچیدگیهای آن و برقراری یک سیستم کاری منسجم و کارآمد بین تمامی واحدهای زیر مجموعه، به طوری که همه کارکنان اطلاعات کافی در مورد نحوه ارتباط با دیگر واحدها،وظایف،سیستم پاسخ دهی، ممیزی، گزارش گیری و… مربوط به خود و واحد خود را به خوبی بدانند.
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
توانایی درک و تشخیص
◊همچنین توانایی درک و تشخیص اینکه کارکردهای گوناگون سازمان به یکدیگر وابسته بوده و تغییر در هر یک از بخشها،بخشهای دیگر را نیز تحت تأثیر قرار میدهد.
اثربخشی سازمان
◊این قابلیت و مهارت، مدیر را قادر میسازد که به طریقی تصمیمگیری یا اقدام کند که موجبات اثربخشی سازمان و رضایت کارکنان آن را فراهم نماید و برای آن قادر به پاسخگویی باشد.
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco