لوگو

زنجیره نامه ها ، گزارشات و ایمیل ها را بررسی کنید

 

زنجیره های طولانی نامه ها ، گزارشات و ایمیل ها حاکی از آن است که یا مسائل به درستی حل و فصل نشده اند و یا موضوعات رو به وخامت می رود.
در این زنجیره های طولانی ، افراد بیش از حد لازم درگیر مسائل می شوند، احساسات نیز در مسائل وارد شده و فرضیه ها با تفسیرهای منفی از موضوع، در ذهن افراد جای می گیرد.
زنجیره این نامه ها و ایمیلها را متوقف سازید و شرایطی را برای برگزاری جلسه ای حضوری فراهم آورید. اجازه دهید همه ی افراد به خوبی بدانند شما در حال تدارک برپایی جلسه هستید و از آنها بخواهید ایمیل نفرستند و زنجیره نامه ها را قطع کنند.
سپس در یک جلسه حضوری موضوع را به نتیجه برسانید و وظیفه هرکس در قبال موضوع مشخص و شفاف شود تا مجددا وارد این زنجیره نشوند.

یکی از آفت های مدیریت و یکی از مسائلی که سبب تضعیف سرعت کار می گردد همین استفاده از سیستم بروکراتیک و نظام های دیوان سالاری است.گاهی اوقات در بسیاری از شرکت ها برای انجام کار واحد زنجیره ای از تائیدیه ها و نامه ها مورد نیاز می باشد.

جهت مشاور ایزو و  مباحث مربوط به چابک سازی سازمان می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید، اگر به دنبال فرا گرفتن مباحث مدیریتی و مشاوره و مطالعه در زمینه بهبود بهره وری می باشید، با ما همراه باشید.

02177942240-77959675

مشاور ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *