روندهای ذهنی(heuristics ) در برندسازی B2B
روندهای ذهنی(heuristics ) در برندسازی B2B را در متن ذیل مطالعه بفرمایید:
♦ به طور کلی، تحقیقات نشان می دهند که احساسات بر چگونگی شکل گیری و چارچوب بندی تصمیمات اثر می گذارد و در شکل گیری ذهنیت و روندهای ابتکاری (heuristics) افراد به میزان قابل ملاحظه ای مداخله دارد. روند اکتشافی و ذهنی یک نوع خلاصه نویسی ساده و موثر است، که فرآیند تصمیم گیری را آسان می کند. روندهای ابتکاری و ذهنی می تواند مشخص کند کدام اطلاعات و امکانات لحاظ می شوند، و کدامیک رد می شوند، و می تواند با مبانی تصمیم گیری عقلایی ترکیب شود.
♦ بازاریابان B2B می توانند و باید با استفاده از جذب شدن به جنبه ی احساسی دیدگاه های خود، به مانند جنبه های عقلایی، بهره برداری لازم را داشته باشند. اینجا همان جایی است که اهمیت برندسازی جلوه می کند، چراکه برندها ذاتا از سطوح حسی بهره برداری می کنند، آن هم از طریق تحریک کردن بخش بادامی شکل مغز. با استفاده از ایجاد وابستگی های درست برند در بخش انتزاعی مغزتان، می توانید به انجام فروش، حتی قبل از شروع رویداد فروش، کمک کنید.
جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Instagram :@Aryangostarco