لوگو

روند­های ذهنی(heuristics ) در برندسازی B2B

روند­های ذهنی(heuristics ) در برندسازی B2B را در متن ذیل مطالعه بفرمایید:

♦ به طور کلی، تحقیقات نشان می ­دهند که احساسات بر چگونگی شکل گیری و چارچوب بندی تصمیمات اثر می ­گذارد و در شکل گیری ذهنیت و روندهای ابتکاری (heuristics) افراد به میزان قابل ملاحظه ­ای مداخله دارد. روند اکتشافی و ذهنی یک نوع خلاصه نویسی ساده و موثر است، که فرآیند تصمیم گیری را آسان می­ کند. روندهای ابتکاری و ذهنی می­ تواند مشخص کند کدام اطلاعات و امکانات لحاظ می­ شوند، و کدامیک رد می­ شوند، و می ­تواند با مبانی تصمیم گیری عقلایی ترکیب شود.

♦ بازاریابان B2B می ­توانند و باید با استفاده از جذب شدن به جنبه ­ی احساسی دیدگاه­ های خود، به مانند جنبه ­های عقلایی، بهره برداری لازم را داشته باشند. اینجا همان جایی است که اهمیت برندسازی جلوه می ­کند، چراکه برندها ذاتا از سطوح حسی بهره برداری می­ کنند، آن هم از طریق تحریک کردن بخش بادامی شکل مغز. با استفاده از ایجاد وابستگی ­های درست برند در بخش انتزاعی مغزتان، می توانید به انجام فروش، حتی قبل از شروع رویداد فروش، کمک کنید.

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *