میانبرهایی که رهبران سازمان یا به آن توجه نمی‌کنند

میانبرهایی که رهبران سازمان یا به آن توجه نمی‌کنند یا آنها را جدی نمی‌گیرند و اثرات آن متوجه کارمندان و مدیران میانی می‌شود

قوانین نانوشته را بنویسید:

از خود بپرسید کارکنان‌ عمدتاً چه هنجارهایی در ذهن‌شان دارند، سپس تلاش کنید تا آن موارد را بر روی کاغذ بیاورید تا در صورت لزوم آنها را اصلاح کنید.

جهت مشاور ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
هنجارهای پذیرفته شده خودتان را به چالش بکشید:

اگر یک هنجار با خواسته رهبر همراستا نیست، باید از خود بپرسد چرا بسیاری از افراد درک نادرستی از آن پیدا کرده‌اند. سپس دلایل را پیدا کند، برنامه‌ای طراحی کرده و در قوانین تغییر ایجاد کند.

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.
اگر اهداف بالاتری انتخاب کردید، برنامه را تغییر دهید:

هرچقدر کسب‌وکار شما بیشتر رشد کند، برنامه‌هایتان نیز باید تغییر ‌کنند.

در آخر

تغییر را در بدنه سازمان جاری کنید: امیداور بودن به اجرا شدن یک تغییر، کار بیهوده‌ای است و باید در عمل کاری انجام شود،با توجه به مثال قبلی، اگر حفظ مشتریان سازمانی به یک هدف تبدیل شود، آنگاه همه افرادی که به این کار مربوط هستند، مسئول این هستند تا گزارش کارهای خود را مستند کنند و به سرپرست خود گزارش دهند.

 

با شماره های زیر ارتباط برقرار بفرمایید:
02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *