لوگو
دلایل و سوالات مشتریان برای خرید یک محصول

دلایل و سوالات مشتریان برای خرید یک محصول در متن زیر دنبال کنید:

۱- چه چیزی بخرم؟

(چه کالایی نیازم را برآورده می‌کند)
شما میبایست تمام توانمندیها و ویژگیهای کالا یا خدمت خود را به آگاهی مشتریان بالقوه برسانید.

۲- چرا بخرم؟

(مزیت نسبی کالای شما نسبت به رقبا چیست؟)
شما نیاز دارید در یک زمینه از رقبا، جلوتر باشید

۳- از چه کسی بخرم؟

( شما باید در دید و دسترس مشتری باشید)
نمادسازی( برندینگ) را هیچگاه فراموش نکنید.

۴- چه زمانی بخرم؟

لازم است در مناسبت‌های گوناگون، پیشبردهای فروش خوبی در نظر بگیرید.

۵- چگونه بخرم؟

(نقد یا اعتباری، از فروشگاه مرکزی یا سایر مراکز خرید، شیوه خرید اینترنتی، تلفنی، مکاتبه ای،…)
لازم است شما، شیوه های گوناگونی را برای مشتری مهیا کنید.

 

جهت مشاور ایزو و مشاوره مدیریت می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید، اگر به دنبال فرا گرفتن مباحث مدیریتی و مشاوره و مطالعه در زمینه بهبود بهره وری می باشید، با ما همراه باشید.

02177942240-77959675

مشاور استراتژی تخصص ماست.

گواهینامه CE با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *