چگونه به درخواست تخفیف مشتریان پاسخ دهیم؟

قسمت بعدی
مذاکره
۱- چرا؟

♦جورگن اپلو (نویسنده و سخنران) استفاده از این جواب ساده و مؤثر را زمانی که شما با خریدارانی که به خاطر محصول چانه زنی می کنند، پیشنهاد می‌کند.

جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

♦وی توصیف می‌کند ” مشکل من این است که برخی از مشتریان گمان می‌کنند که من عمداً قیمت بالاتری دریافت می‌کنم و در این صورت می‌بایست امکان مذاکره جهت دستیابی به قیمت مناسب تر وجود داشته باشد،” بنا بر تجربیات اپلو، مشتریان معمولاً ابراز تعجب نموده و سپس هزینه ی کامل را می پردازند.

درخواست تخفیف

♦“دقت کنید که من هرگز در جواب درخواست تخفیف مشتریان، نه نمی‌گویم، کاملاً ممکن است که مشتریان دلیلی منطقی جهت درخواست تخفیف داشته باشند،همه‌ی این موارد در راستای ایجاد ارزش است.”

برای مثال

♦ممکن است خریدار با یک بودجه ی فصلی یا تجربه‌ی کوتاه‌مدت یک سازمان وارد مذاکره شود، در این موارد بحث تخفیف را بررسی نمایید، اما مطمئن شوید که درازای دادن تخفیف امتیازی را دریافت می‌نمایید.

پیشنهاد یک تخفیف

♦۲- “می‌توانم به شما تخفیفی را پیشنهاد دهم”، (بر اساس تمدید قرارداد، تنظیم جزئیات مربوط به قرارداد و یا خرید پکیج‌های گوناگون)

توافق و مصالحه در اکثر قراردادها ضروری است، با پیشنهاد یک تخفیف که برای طرفین مناسب باشد، شما و خریدار به توافق خواهید رسید.

در آخر

♦این ایده که با بحث‌های غیر پولی وارد مذاکره شوید به شما این امکان را می‌دهد که به بحث هایی فراتر از قیمت در مذاکره بپردازید.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
درخواست تخفیف مشتریان
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *