لوگو

خیز سریع به سمت رهبری

←برای برخی از مدیران، انتقال حرفه‌ای به مقام بالای سازمان، فرای توانایی و آمادگی آن‌ها است. آن‌ها برای سرعت بالای جریانات جدید آمادگی ندارند،یا فاقد چشم‌انداز ضروری اهداف اصلی سازمان هستند (۶۱ درصد از مدیران ارشد نمی‌توانند بر چالش‌های استراتژیک رهبری فائق شوند.) اغلب مدیرانی که ناگهان به یکی دو پله بالاتر از مقام اصلی خود ارتقا می‌یابند،با این ریسک روبرو هستند،اما حتی باتجربه‌ترین مدیران نیز شفافیت مقبولی در خصوص عملکرد نامطلوب تیم یا چالش‌های غیرقابل‌عبور ندارند.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

کسندرا فرنگوس

←کسندرا فرنگوس(نویسنده، مشاور رهبری و مدیر شرکت Spencer Stuart) گزارشگری را مثال می‌زند که به مقام مدیرعاملی رسیده بود و تا زمانی که با مشکلات و نا به سامانی‌های شدید مالی مواجه نشده بود، نمی‌توانست حوزه‌های بد عملکرد خود را ببیند. او سعی کرد سبک عملکرد سال اول خود را تغییر دهد،اما بازهم در اواسط کار، ساختار گزارش دهی او تغییر کرد و مدیر ارشد مالی سازمان را زیر سؤال برد. درنهایت او به ورطه‌ی مدیریت میکرو افتاد و در پایان سال دوم نیز از مقام خود کناره‌گیری کرد.

در چنین شرایطی

←تنها کاری که یک مدیر ارشد را از چشم‌انداز ناقص و دید کوتاه‌مدت محفوظ می‌دارد، این است که دائماً از اطرافیان خود بازخورد بگیرد،بسیاری از مدیران ارشد در اوایل کار خود، پروسه‌ها را دقیق و سخت‌گیرانه پیگیری می‌کنند،اما خیلی زود به علت مشغله‌های زیاد کاری، فراموش می‌کنند که باید کیفیت عملکرد خود را نیز ارزیابی کنند،بسیاری از آن‌ها طی شش تا هشت ماه اول، به بازخوردهای جامع و مشروح توجه می‌کنند، اما پس‌ازآن همه‌چیز به دست فراموشی سپرده می‌شود.

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

به‌طورکلی

←اگر از افراد واجد صلاحیت بخواهید نکاتی را که به رشد شما کمک می‌کند بیان کنند؛ حمایت موردنیاز خود را نیز دریافت می‌کنید،مربیان و مشاوران یا همکاران و حتی گاهی تیم‌ها، کمک می‌کنند توانایی‌های خود را توسعه دهید، بافرهنگ سازمان سازگار شوید و تشخیص دهید که آیا به تقویت روابط کلیدی (داخل یا خارج از شرکت) نیاز دارید یا خیر.

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *