خوشه محتوایی چیست و چه کاربردی در بازاریابی آنلاین دارد؟

♦مدل خوشه محتوایی دنبال ایجاد ارتباط معنایی بین قطعات مختلف محتوایی است.

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
ارزیابی

♦گوگل می‌خواهد یک محتوا را به تنهایی و براساس کلمه کلیدی‌ آن محتوا ارزیابی نکند،درعوض،آن محتوا را براساس ارتباطی که با محتواهای تولید شده دیگر دارد ارزیابی و رده‌بندی کند.

کلمات کلیدی 

♦این نوع جستجوهای ماست که باعث شده هر روز اهمیت کلمات کلیدی کمتر شود و در عوض نقش مدل خوشه محتوایی پررنگ‌تر.

مثلا

♦اگر عبارت «فیلم مشترک شهاب حسینی و لیلا حاتمی» را در گوگل سرچ کنید؛ گوگل فیلم «دوران عاشقی» را به شما معرفی می‌کند،با اینکه هیچ هم‌پوشانی‌ای بین کلمات جستجو و کلمات پاسخ وجود ندارد،‌اما گوگل مفهومی که دنبالش هستید را متوجه می‌شود.

استراتژی

♦با تمام این اوصاف، کلمه کلیدی قرار نیست منقرض شود،اما لازم است استراتژی استفاده از آن تغییر کند.

دوران عاشقی

♦معمولا در جستجوها از کلمات کلیدی استفاده نمی کنیم،در مثال ما کلمه کلیدی «دوران عاشقی» است،اما تکلیف کسی که اسم فیلم را فراموش کرده و فقط بازیگران فیلم را به یاد دارد چیست؟

 

با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
خوشه محتوایی چیست
Description
دوران عاشقی ♦معمولا در جستجوها از کلمات کلیدی استفاده نمی کنیم،در مثال ما کلمه کلیدی «دوران عاشقی» است،اما تکلیف کسی که اسم فیلم را فراموش کرده و فقط بازیگران فیلم را به یاد دارد چیست؟
Author
Publisher Name
آریان گستز
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *