خلاقیت زورکی در تبلیغات

خلاقیت زورکی در تبلیغات

خلاقیت زورکی در تبلیغات

خلاقیت زورکی در تبلیغات را می تانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:

 

 

مدتی است با موجی از تبلیغات محیطی مواجهه هستیم که احتمالا شما هم برخی از آن ها را مشاهده کرده اید که در بهترین حالت، فقط خلاقانه است و دیگر هیچ. به نظرم تبلیغاتچی ها و برندها باید روزانه چند بار جمله ی زیر از ریچاردز را تکرار کنند تا ملکه ی ذهن آن ها شود:

خلاقیت بدون استراتژی را هنر می گویند و خلاقیت با استراتژی را تبلیغات “

ما در تبلیغات دنبال انجام یک کار هنری برای دل خودمان نیستیم. تبلیغ استراتژی مشخصی باید داشته باشد و در غیر این صورت با خلاقانه ترین حالت هم، تأثیر زیادی نخواهد داشت.

چشم پوشی

علی رغم تمام این بحث ها، اگر طرح اجرا شده واقعا خلاق باشد باز می توان کمی از آن چشم پوشی کرد اما اخیرا برخی از برندها از نوشته ها و کپشن هایی استفاده می کنند که زورکی بودن خلاقیت آن مشهود است.

با ربط و بی ربط

یعنی سعی می کنند از هر چیزی ( با ربط و بی ربط ) جمله یا ضرب المثلی بسازنند که در آن، نه یک ویژگی از محصول، نه یک مزیت رقابتی از محصول و هیچ چیز دیگری را به نمایش نمی گذارد حتی اشاره ی کوچکی هم به هویت و جایگاه برند ندارند.

 

 

 

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
02177942240-77959675

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر
مشاور ایزو
Summary
Article Name
خلاقیت زورکی در تبلیغات
Description
علی رغم تمام این بحث ها، اگر طرح اجرا شده واقعا خلاق باشد باز می توان کمی از آن چشم پوشی کرد اما اخیرا برخی از برندها از نوشته ها و کپشن هایی استفاده می کنند که زورکی بودن خلاقیت آن مشهود است.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *