لوگو

حفظ کردن مشتری


مطالب زیر در مورد بحث حفظ کردن مشتری مطالبی را ارائه می دهند:


قسمت بعدی

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

۸ – شکایت‌ها را به فرصت تبدیل کنید.

به یاد داشته‌باشید که در کسب و کار مبتنی بر حفظ مشتری، خدمات بیش‌ترین اهمیت را دارد.


شکایت‌ها فرصتی برای علاقمند کردن مشتریان است، نه ناراحت کردن آن‌ها.


از این فرصت استفاده کنید تا مشکل را کاملا رفع کنید و با خدمات اضافه از آنها تشکر کنید.


۹ – برای مشتریان برنامه‌ی تقدیر از خریدهای مکرر داشته‌باشید.

برنامه‌ی تقدیر از خریدهای مکرر مشتری برای بسیاری از مشتریان آشنا است و می‌توانید آن را به سادگی با پانچ کردن یک کارت یا برچسب زدن روی یک کارت شروع کنید.


کاری کنید که گرفتن هدایا آسان، و قابل مرجوع کردن باشد

۱۰ – یک رویداد برگزار کنید.

خواه کسب و کارتان آنلاین باشد یا آفلاین، به برگزاری یک رویداد فکر کنید.


کسب و کارهای آنلاین می‌توانند پادکست منتشر کنند، رویدادهای اهدای جایزه برگزار کنند، در فضای مجازی جلسات پرسش و پاسخ برگزار کنند، یا فروش ویژه داشته‌باشند.


شرکت‌هایی که وجود فیزیکی دارند می‌توانند در فروشگاه‌هایشان میهمانی‌های ویژه و رویدادهای همگانی برگزار کنند و سخنران‌های محبوب را دعوت کنند، از محصولات جدیدشان رونمایی و رویدادهای دیگری


برگزار کنند.


مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.


چند رویداد فقط مخصوص مشتریان فعلی‌تان برگزار کنید تا برگزاری رویداد را به یک تاکتیک حفظ مشتری تبدیل کنید.


شما می‌توانید با این استراتژی‌ها تمرکز کسب و کارتان را از جذب به حفظ مشتری معطوف کنید.


همیشه ایده‌های جدید را به استراتژی‌تان برای حفظ مشتری اضافه کنید و حتما نتایج را بررسی کنید و بسنجید تا ببینید کدام تاکتیک برای مسیر جدید بازاریابی‌تان بهتر جواب می‌دهد.


 

02177942240-77959675


در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.


↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

 

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *