4 راهکار برای حفظ مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا
4 راهکار برای حفظ مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا را در متن زیر مطالعه بفرمایید:
♦همزمان با شیوع ویروس کرونا که بسیاری از کسبوکارها را به تعطیلی کشانده است، راهکارهایی وجود دارد که میتوان مشتریان را حفظ و به آنها خدمت رسانی کرد.
این راهکارها عبارتند از:
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
1) با مشتریان ارتباط برقرار کنید:
♦اگر قصد تعطیلی کسب و کار را دارید، مشتریان خود را از طریق شبکههای اجتماعی، ایمیل و وب سایت خود مطلع کنید.
♦اگر قصد دارید فروشگاه یا محل کارتان را باز نگه دارید، مراحلی را که برای کاهش ریسک ابتلا به ویروس انجام می دهید را توضیح دهید.
♦همچنین تلاش کنید آنها را به سمت فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید.
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
2) خدمات خود را به صورت دیجیتالی ارایه دهید:
♦خدمات خود را به صورت دیجیتال ارایه دهید تا به مشتریانی که در خانه نشسته اند، دسترسی داشته باشید در این صورت احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانند از کسب و کارتان حمایت کنند.
3) رویداد آنلاین برگزار کنید:
♦اگر برای بازگشایی فروشگاه، معرفی محصول یا جشن سالانه رویداد یا برنامه جشن داشتید، آن را در شبکه های اجتماعی به جریان بگذارید.
♦این راهکاری عالی برای نگه داشتن مشتریان و ایجاد حسن نیت و همچنین فروش محصولاتتان است.
4) از تخفیف به نفع خود استفاده کنید:
♦مشتریان را تشویق کنید که اکنون عضویت یکساله خود را با نرخ ارزانتری تمدید یا اعلام کنند.
♦اگر خرده فروشی دارید، حمل و نقل رایگان یا تخفیفات ویژه برای سفارشات آنلاین در نظر بگیرید.
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco