4 راهکار برای حفظ مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا

 4 راهکار برای حفظ مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا را در متن زیر مطالعه بفرمایید:

♦همزمان با شیوع ویروس کرونا که بسیاری از کسب‌و‌کارها را به تعطیلی کشانده است، راهکار‌هایی وجود دارد که می‌توان مشتریان‌ را حفظ و به آنها خدمت رسانی کرد.
این راهکارها عبارتند از:

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
1) با مشتریان ارتباط برقرار کنید:

♦اگر قصد تعطیلی کسب و کار را دارید، مشتریان خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب سایت خود مطلع کنید.
♦اگر قصد دارید فروشگاه یا محل کارتان را باز نگه دارید، مراحلی را که برای کاهش ریسک ابتلا به ویروس انجام می دهید را توضیح دهید.
♦همچنین تلاش کنید آنها را به سمت فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید.

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
2) خدمات خود را به صورت دیجیتالی ارایه دهید:

♦خدمات خود را به صورت دیجیتال ارایه دهید تا به مشتریانی که در خانه نشسته اند، دسترسی داشته باشید در این صورت احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانند از کسب و کارتان حمایت کنند.

3) رویداد آنلاین برگزار کنید:

♦اگر برای بازگشایی فروشگاه، معرفی محصول یا جشن سالانه رویداد یا برنامه جشن داشتید، آن را در شبکه های اجتماعی به جریان بگذارید.
♦این راهکاری عالی برای نگه داشتن مشتریان و ایجاد حسن نیت و همچنین فروش محصولات‌تان است.

4) از تخفیف به نفع خود استفاده کنید:

مشتریان را تشویق کنید که اکنون عضویت یکساله خود را با نرخ ارزان‌تری تمدید یا اعلام کنند.
♦اگر خرده فروشی دارید، حمل و نقل رایگان یا تخفیفات ویژه برای سفارشات آنلاین در نظر بگیرید.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
حفظ مشتریان
Description
4) از تخفیف به نفع خود استفاده کنید: ♦مشتریان را تشویق کنید که اکنون عضویت یکساله خود را با نرخ ارزان‌تری تمدید یا اعلام کنند. ♦اگر خرده فروشی دارید، حمل و نقل رایگان یا تخفیفات ویژه برای سفارشات آنلاین در نظر بگیرید.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *