لوگو

 4 راهکار برای حفظ مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا

 4 راهکار برای حفظ مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا را در متن زیر مطالعه بفرمایید:

♦همزمان با شیوع ویروس کرونا که بسیاری از کسب‌و‌کارها را به تعطیلی کشانده است، راهکار‌هایی وجود دارد که می‌توان مشتریان‌ را حفظ و به آنها خدمت رسانی کرد.
این راهکارها عبارتند از:

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
1) با مشتریان ارتباط برقرار کنید:

♦اگر قصد تعطیلی کسب و کار را دارید، مشتریان خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب سایت خود مطلع کنید.
♦اگر قصد دارید فروشگاه یا محل کارتان را باز نگه دارید، مراحلی را که برای کاهش ریسک ابتلا به ویروس انجام می دهید را توضیح دهید.
♦همچنین تلاش کنید آنها را به سمت فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید.

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
2) خدمات خود را به صورت دیجیتالی ارایه دهید:

♦خدمات خود را به صورت دیجیتال ارایه دهید تا به مشتریانی که در خانه نشسته اند، دسترسی داشته باشید در این صورت احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانند از کسب و کارتان حمایت کنند.

3) رویداد آنلاین برگزار کنید:

♦اگر برای بازگشایی فروشگاه، معرفی محصول یا جشن سالانه رویداد یا برنامه جشن داشتید، آن را در شبکه های اجتماعی به جریان بگذارید.
♦این راهکاری عالی برای نگه داشتن مشتریان و ایجاد حسن نیت و همچنین فروش محصولات‌تان است.

4) از تخفیف به نفع خود استفاده کنید:

مشتریان را تشویق کنید که اکنون عضویت یکساله خود را با نرخ ارزان‌تری تمدید یا اعلام کنند.
♦اگر خرده فروشی دارید، حمل و نقل رایگان یا تخفیفات ویژه برای سفارشات آنلاین در نظر بگیرید.

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *