حفظ روحیه در زمان های سخت کار

حفظ روحیه در زمان های سخت کار

حفظ روحیه در زمان های سخت کار

حفظ روحیه در زمان های سخت کار که موضوع مناسبی می باشد را در متن زیر دنبال بفرمایید:

اصول اخلاقی به شما ابزاری برای انتخاب های واضح می دهد،درست و غلط را نشان می دهد، هنگام تصمیم گیری در زمان بحران ، این امر فوق العاده مفید است،غالباً هیچ چارچوب اخلاقی محکمی در دوران آشفتگی برای هدایت رهبران و مدیران وجود ندارد. تعهد مستمر به اخلاق در محل کار آنها را به طور مداوم در مورد اینکه چگونه می خواهند رفتار کنند ، تحریک می کند.

از رشد کارکنان پشتیبانی می کند

یک شرکت چندین مدیر و مدیر اجرایی را در یک سری آزمایشات ارزیابی کرد. این یکی از مهمترین یافته ها را داشت. هر چه کارکنان دارای سلامت روانی بیشتری باشند ، در ارزیابی اخلاق نمره بالاتری کسب می کنند. بنت توضیح داد که در مقاله رفتار غیراخلاقی ، استرس پیوند خورده است.

رشد کارکنان

مدیریت حمایت از رشد کارکنان را با نشان دادن حمایت خود مدیریت کنید. اخلاق به کارگران شرکت اجازه می دهد تا با واقعیت ها ، چه خوب و چه بد ، روبرو شوند، آنها احساس می کنند با انجام یک عملیات اخلاقی ، به نحو معناداری به جامعه کمک می کنند. این احساس تعهد معنا و زمینه کارهایی را که روزانه انجام می دهند به ارمغان می آورد.

بهره وری را بهبود می بخشد

وقتی اخلاق را به طور منظم اجرا کنید ، سازمان شما اهداف و همکاری را توسعه می دهد. کارکنانی که احساس می کنند با اخلاق شرکت همسو هستند ، با نهایت فداکاری پاسخ می دهند.

باعث ترویج حسن نیت می شود

اخلاق در پرورش تصویر مثبت برای شرکت شما کمک می کند. عموم آگاه امروز در حال انجام تحقیقات بیشتر و مشاهده دقیق تر هستند. مشتریان نحوه برخورد شرکتها با آنها را بررسی می کنند و آیا آنها واقعاً “صحبت می کنند”. هدف باید این باشد که اصول اخلاقی را به طور مداوم در تصمیمات تجاری روزانه اعمال کنیم. در نتیجه ، این اساس یک شرکت سودآور با مسئولیت اجتماعی عالی شرکت است.
چگونه با اخلاق محیط کار برخورد کنیم؟

در زیر ، پنج نمونه از نحوه مدیریت بهتر اخلاق محیط کار آورده شده است:
1) آن را به عنوان یک فرایند مداوم بپذیرید

درک کنید که اخلاق در مدیریت یک فرآیند مداوم است تا یک عمل. سیستم های اخلاقی کدها ، قوانین و رویه ها ، صورت جلسات ، خبرنامه ها و غیره را ایجاد می کنند. با این حال ، مهمترین عنصر در مدیریت اخلاق ، گفتگوی بازتابی است. این فرآیند برنامه ریزی استراتژیک را آغاز می کند.
“اخلاق در مدیریت یک فرایند مداوم است”

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
2) سعی کنید وقوع آن را از بین ببرید

بهترین راه برای مقابله با معضلات اخلاقی این است که در وهله اول وقوع آنها را متوقف کنید. به همین دلیل است که فعالیت هایی مانند ایجاد کدهای اخلاقی و کدهای رفتاری بسیار مهم هستند. این امر کارکنان را با ملاحظات اخلاقی آشنا می کند و شانس انجام فعالیت های غیراخلاقی را به حداقل می رساند.

3) مکانیزم مناسب داشته باشید

برای مقابله با مسائل اخلاقی پیچیده در واقعیت های تجاری روزمره ، باید سازوکارهای مناسبی ایجاد شود. همچنین ، یک سیاست شکایت داشته باشید تا کارکنان از آن برای حل اختلافات با مدیران و کارکنان استفاده کنند.

مشاوره ایزو با آریان گستر
4) آموزش کافی داشته باشید

کافی نیست کدها و مقرراتی وجود داشته باشد که به اخلاق بپردازد. در شرایط اخلاقی ، کارگران باید نحوه رفتار را بیاموزند. بنابراین ، بسیاری از کارفرمایان ، کارگران خود را در یک برنامه آموزشی اخلاق ثبت نام می کنند. این رفتار اخلاقی را تقویت می کند و کد اخلاق/سیاست های یک سازمان را بهبود می بخشد، بنابراین ، مهم است که از آموزش کارکنان در مورد برنامه مدیریت اخلاق اطمینان حاصل شود.

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
5) اعمال سیاست ها و رویه ها

برای پاداش دادن به رفتارهای اخلاقی ، سیاست ها و رویه هایی (و به روز رسانی آنها) داشته باشید. همچنین ، مجازات های رفتار غیراخلاقی را اعمال کنید.

نتیجه:

مسئولیت اخلاق در مدیریت بر عهده هر مدیری است. به دلایل مختلف ، رعایت استانداردهای اخلاقی مهم است. فضای سالم تری خواهید ساخت. بنابراین ، با برداشتن گام هایی برای تشویق مدیریت اخلاقی در محل کار خود ، کاری مثبت انجام دهید. این تصویر برند شما را تقویت کرده و احساس خوبی به شما می دهد، مهمتر از همه ، به شما کمک می کند تا تصمیمات منطقی بگیرید.

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
حفظ روحیه
Description
نتیجه: مسئولیت اخلاق در مدیریت بر عهده هر مدیری است. به دلایل مختلف ، رعایت استانداردهای اخلاقی مهم است. فضای سالم تری خواهید ساخت. بنابراین ، با برداشتن گام هایی برای تشویق مدیریت اخلاقی در محل کار خود ، کاری مثبت انجام دهید. این تصویر برند شما را تقویت کرده و احساس خوبی به شما می دهد، مهمتر از همه ، به شما کمک می کند تا تصمیمات منطقی بگیرید.
Author
Publisher Name
آریان گستر
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *