نحوه حضور در جلسات

بسیاری از ما نمی‌دانیم در غولی که برای خود به نام جلسات کاری ساخته‌ایم چگونه عمل کنیم. تنها چیزی که همه از آن مطمئنیم این است که چه درست و چه غلط و چه عادلانه و چه ناعادلانه، عملکرد ما در جلسات کلید پیشرفت شغلی ماست. حتی اگر هم کاملاً این‌گونه نباشد می‌توان گفت که عامل مهمی در رشد ما محسوب می‌شود.

اگر در موردش فکر کنید به نظر منطقی می‌رسد. جلسه موقعیتی است که خیلی بیشتر از موقعیت‌های دیگر شما در معرض دید و قضاوت همکارانتان از واحدها و مسئولیت‌های مختلف قرار می‌گیرید. توانایی شما برای ارتباط موثر مورد قضاوت قرار می‌گیرد. شما ممکن است اعتماد همکارانتان به خودتان را بسیار بالا ببرید یا اینکه آن را از بین ببرید. بنابراین به جا گذاشتن تأثیر مثبت در جلسات فاکتوری کلیدی در ساختن و حفظ اعتبار شماست.

ممکن است وقتی هم که کم تجربه هستیم این موضوع را متوجه شویم ولی سال‌های زیاد و اشتباهات زیادتر لازم است تا در این زمینه مهارت پیدا کنیم. درکانال زیر شما را با ۵ رفتار اصلی که افراد را در جلسات موثرتر می‌سازد آشنا میکنیم .

https://telegram.me/joinchat/BIiSOjyNvMGCs4oFeNSkWw

برای مشاور ایزو  علی الخصوص ایزو 14001 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *