توصیه هایـی برای مدیـران

توصیه هایـی برای مدیـران۱- نقاط ضعف و قوت خود را کشف کنید .

۲- حس ششم خود را نادیده نگیرید .

۳- آرام و شمرده صحبت کنید .

۴- کارمندان را تشویق کنید تا با ابتکار در انجام کارهایشان راههایی برای صرفه جویی و پایین آوردن هزینه ها پیدا کنند .

۵- زمانی که از کسی اشتباهی سر می زند ، با رفتار صحیح و منطقی او را شرمنده کنید ، نه با توهین و ناسزا .

۶- با توجه بیش از حد به افراد خاص ، حسادت دیگران را برانگیخته نکنید .

۷- به دیگران فرصت جبران اشتباهاتشان را بدهید .

۸- با اولین برخورد ؛ در مورد کسی قضاوت نکنید .

۹- هر کسی را فقط با خودش مقایسه کنید ، نه با دیگران .

۱۰- اعجاز عبارات تاکیدی و مثبت را نادیده نگیرید .

۱۱- اگر در جمعی هستید که موضوع مورد بحث را نمی دانید روشن شدن این امر به اعتبار علمی شما لطمه خواهد زد ، لازم نیست با اظهار نظر در مورد آن ، عدم آگاهی خود را عیان سازید . می توانید سکوت کنید تا در اولین فرصت به تکمیل اطلاعات خود بپردازید .

۱۲- هراز چند گاهی جلسه ای به منظور پرسش و پاسخ با حضور سرپرستان و مسئولین ترتیب دهید تا از صحت عملکرد و برنامه های آنان مطمئن شوید .

۱۳-. سرپرستان و مسئولین ، پل ارتباطی مدیریت و کارمندان هستند ، تا از استحکام این پل مطمئن نشده اید بی محابا گام برندارید ، چون در غیر اینصورت ممکن است سقوط کنید .

۱۴- به اندازه کافی استراحت کنید و اجازه ندهید خستگی و استرس به سلامت روحی شما لطمه وارد کند.

۱۵- مطمئن شوید هیچ منبع انرژی بیهوده به هدر نمی رود . برای مثال کسی را موظف کنید تا از خاموش بودن چراغها و بسته بودن شیرهای آب پس از اتمام ساعات اداری و خروج نیروها اطمینان حاصل کند .

۱۶- برای هر بخش ، یک جعبه کمک های اولیه تهیه کنید .

۱۷- راحت ترین مبلمان و چشم نوازترین وسایل را برای اتاق خود تهیه کنید و برای استفاده بهینه از فضا و زیبایی محیط از طراحان داخلی کمک بگیرید.

۱۸- کتاب قانون تجارت را در دسترس داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو گواهینامه ایزو گواهینامه CE آموزش ایزو