لوگو

هفت توصیه مدیریتی برتر

 قسمت اول

توصیه مدیریتی برتر :چندی پیش، انتشارات مدرسه کسب‌وکار هاروارد کتابی را با عنوان توصیه‌های مدیریتی منتشر کرد که حاوی نکات آموزنده و ارزشمندی در زمینه مدیریت و پیشبرد اهداف کلیدی سازمان‌ها و شرکت‌ها است.

در این میان، هفت توصیه کلیدی در این مجموعه از کاربرد و جامعیت بیشتری برخوردار بودند و هر مدیری باید آنها را در راس برنامه‌ریزی‌های کاری خود و کارکنانش قرار دهد که در ادامه این مطلب به آنها اشاره خواهد شد.

توصیه اول:
به لیست کارهای روزمره خود کاملا پایبند باشید.

بزرگ‌ترین خطاها از کوچک‌ترین غفلت‌ها آغاز می‌شود و به همین دلیل هم هست که سرمنشا تمام بی نظمی‌ها و اشتباهات در تیم‌های کاری از بی توجهی اعضای تیم و در راس آنها رهبر تیم نسبت به کارها و فعالیت‌هایی آغاز می‌شود که از قبل برنامه‌ریزی شده‌اند و ما از آنها با عنوان لیست کارهای روزمره یاد می‌کنیم.

▫️برای عملی ساختن هر چه بهتر لیست کارهای روزمره سه ترفند زیر پیشنهاد می‌شود:

۱ – حتما سه کار و فعالیت مهم روزانه تان را تا قبل از ظهر انجام دهید.

– تجربه نشان داده که انرژی و توانایی افراد در نیمه اول ساعات کاری‌شان دو برابر نیمه دوم است.

– انجام حداقل سه کار مهم تا پیش از ظهر باعث می‌شود هم ناهار را با آسودگی میل کنید و هم کار چندانی برای انجام دادن در ساعات ملال آور و همراه با خستگی بعد از ظهر نداشته باشید.

ادامه دارد…

شرکت مهندسی مشاور آریان گستر مشاور سیستم های مدیریتی در زمینه های مشاوره ایزو 9001 و مشاوره سیستم مدیریت یکپارچه به صورت تخصصی فعالیت مینماید .

اخذ ایزو 

 

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *