لوگو

هفت توصیه مدیریتی برتر

ادامه مقاله توصیه مدیریتی برتر :

قسمت سوم

توصیه سوم: ارزش‌ها را بر کمیت‌ها مقدم بدارید.

تحقیقات نشان داده انجام همزمان چندین پروژه و فعالیت به نتایج درخشان و مطلوبی منتهی نخواهد شد و کیفیت نهایی کارها را به شدت تنزل می‌بخشد.

البته این به آن معنا نیست که حتما خود را صرفا به انجام یک فعالیت یا اجرای یک پروژه محدود کنید، چراکه این کار باعث کند شدن سرعت پیشرفت امور می‌شود.

بهترین راهبرد در این میان عبارت است از تمرکز بر اولویت‌های موثر و کلیدی و انجام دادن همزمان دو یا سه پروژه‌ای که شما را تا حد زیادی به هدف نهایی‌تان نزدیک‌تر می‌کنند.

تجربه ثابت کرده افزایش کیفیت کار، چندین برابر افزایش کمی کارها موجب ارتقای بهره‌وری و کارآمدی کارکنان و کلیت سازمان می‌شود.

طبقه بندی کارها بر اساس میزان تاثیرگذاری شان بر ارزش افزایی و ارزش‌آفرینی برای سازمان موجب می‌شود، مهم‌ترین و موثرترین کارها در گام اول انجام شوند و فعالیت‌های غیرضروری و حاشیه‌ای به زمان‌های بعدی موکول شوند.

توصیه چهارم: با خودتان جلسات منظمی برگزار کنید!

یکی از بهترین و در عین حال عجیب‌ترین عادات مدیران و رهبران بزرگ این است که با خود جلسات منظمی برگزار می‌کنند و به اصطلاح «با خود خلوت می‌کنند».▫️بنابراین توصیه می‌شود تمام مدیران حداقل هفته‌ای یک بار با خود جلسه بگذارند و در جریان این جلسات هم عملکرد پیشین و نقاط قوت و ضعف شان را بررسی کنند و هم برای انجام پروژه‌های آتی برنامه‌ریزی کنند.

ادامه دارد…

مشاوره تعالی سازمان و مشاوره ایزو 9001 با گروه تخصصی آریان گستر

مشاوره ایزو 

 

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *