لوگو

تقسیم بندی مشتریان و حالات آنان:

تقسیم بندی مشتریان و حالات آنان را مطالعه بفرمایید:

 

1)مشتریان راضی:

از خرید خود راضی هستند وبه احتمال زیاد دوباره از شما خرید خواهند کرد.

2)مشتریان شاد:

از خرید خود راضی هستند وبه احتمال بالا دوباره از شما خرید خواهند کرد .

3)مشتریان شیفته:

اینها تابلوی تبلیغاتی شما هستند و در حداعلا به یکی از هواداران شما تبدیل خواهند شد.

4)مشتریان ناراضی:

از خرید خود ناراضی هستند و به احتمال زیادی از شما دوباره چیزی نخواهند خرید.

5)مشتریان خشمگین:

مشتریانی هستند که با توجه به عدم رضایت از خرید خود و عدم جلب رضایت او توسط شما سعی دارد تا به هر نحوی شده به شما ضرری برساند و دیگران را از خرید منصرف کند.

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *