لوگو

تغييرات در مدارك 

تغيير در مدارك بسته به نيازهاي هر سيستم امري اجتناب ناپذير مينمايد و بدين گونه ميتوان مطرح ساخت كه هدف از اين تغييرات بروز در آوردن مدارك استفاده بهينه از آنها وتضمين براي تطابق آن با نيازهاي روز سيستم ميباشد با اين توضيحات مراتب تغييرات در مدارك بصورت زير مورد بررسي قرار ميگيرد.

بسته به نياز پرسنل هر واحد ميتواند پيشنهاد تغيير اسناد و مدارك را بصورت شفاهي به مدير واحد اعلام نمايد .پس از بررسي مراتب توسط مديريت واحد در صورت لزوم مدرك مورد نياز تهيه ميشود پس از تهيه مدرك يك شماره به شماره بازنگري آن اضافه شده و فرم توزيع نسخ   توسط مسئول كنترل مدارك بروز در آمده و نسخ غير معتبر قديمي جمع آوري شده و يك نسخه از آن بسته به نظر ((نماينده مديريت )) براي مدت يكسال نگهداري ميشود .لازم بذكر است پس از ساقط شدن مدارك به منظور نگهداري ميبايست به مهر قرمز ((منسوخ)) ممهور گردند.

پس از جمع آوري نسخ غير معتبر با توجه به ليست توزيع نسخ مدارك جديد توسط مسئول كنترل مدارك توزيع ميگردند قابل ذكر است كه هيچ نسخه اي پس از تائيد و صدور رسمي نبايد دچار تغيير شده و هر گونه قلم خوردگي وكه باعث مخدوش شدن نسخه گردد مدرك را از درجه اعتبار ساقط ميكند.

در نهايت شايان ذكر ميباشد كه به منظور تشخيص ماهيت تغييرات در مدرك موارد تغيير يافته در هر ويرايش ميبايست بر روي صفحه جلد قيد گردد.

جهت مشاور ایزو  مانند ایزو 9001 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *