بازدید ،سرویس و تعمیرات دوره ای

در جهت آشنایی با تعمیرات دوره ای و سزویس دوره ای متن زیر را مطالعه فرمایید.

برنامه زمان بندی بازدید و سرویس های مورد نیاز زیرساخت های پدیدآوری محصول با توجه به الزامات مندرج در کاتالوگ آنها و یا تشخیص مسئول ذیربط به صورت ادواری در جهت حفظ کارآیی آن ها در فرم شناسنامه تجهیزات تعیین می گردد.

سرویس ها و بازدید های لازم و تناوب انها در سیستم نرم افزاری شرکت مشخص و ثبت شده است . به صورت روزانه گزارشی از سیستم گرفته می شود که بازدید ها و سرویس های مورد نیاز برای ان روز مشخص شده است . این فرم در اختیار سرویسکاران قرار داده می شود و پس از انجام عملیات نتایج روی همان فرم ثبت می شود .

در مقاطع مشخص شده انجام و سوابق مربوطه ایجاد و نگهداری می شود. چنانچه در حین بازدید و سرویس ها، خرابی مشاهده گردد، طی فرم ثبت سوابق ثبت و تعمیرات انجام می گیرد.

 

 تعمیرات اتفاقی

چنانچه در حین بازدید و سرویس های ادواری و یا در حین کار زیر ساخت دچار خرابی گردد، موارد طی فرم درخواست تعمیرات ثبت و جهت انجام تعمیرات برای مسئول واحد تعمیرات ارسال می گردد و مطابق روش زیر این تعمیرات انجام می پذیرد.

و

.

.

.

جهت مشاوره ایزو  مانند ایزو 45001 با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

مشاوره ایزو 14001 و ایزو 9001 تخصص ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *