لوگو

تشریح بند5 استانداردISO 9001

 

 

مدیر ارشد

مدير ارشد سازمان باید مقاصد و سياستهاي كلي كيفي شركت را معمولا در يك صفحه به نام خط مشی کیفیت به تمام پرسنل خود اعلام نماید،با توجه به خط مشی کیفیت که قبلا تهیه شده می بایست اهداف کیفی سازمان باید برای بخش ها و سطوح مرتبط سازمان تعیین شوند، این اهداف باید قابل اندازه گیری باشند.

اختیارات و شرح و وظایف

مدیریت باید اطمینان حاصل کند که مسؤليت ،اختيارات و شرح وظايف هر شخص مشخص و به ایشان ابلاغ گردیده است مديريت ارشد بايد تعهد خود را به برآورده نمودن الزامات مشتري و الزامات قانوني و دولتي اثبات نمايد.

نماينده مديريت

مدير ارشد يكي از مديران خود را به عنوان نماينده مديريت در كيفيت به منظور اطمينان ازاثر بخشي نظام مديريت كيفيت بر مي گزيند،مدیرارشد باید به نحوی از برقرای مناسب ارتباطات داخلی در سازمان اطمینان حاصل کند.

سخن آخر

جلسه اي تحت عنوان جلسه بازنگري مديريت با حضورمدير ارشد و ساير مديران برگزار مي گردد، اين جلسه معمولا سالانه ۳ يا ۴ دفعه برگزار مي گردد اما هیچ الزامی در استاندارد در خصوص بازه زمانی برگزاری جلسات وجود ندارد. هدف از اين جلسه بازنگري مديريت كيفيت و پيگيري رسيدگي به مشكلات كيفي،ضايعات ،شكايات مشتريان ،بهبود مستمر و … مي باشد.

 

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
02177942240-77959675

گواهینامه CE اروپا

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *