۴۷ توصیه درباره تدوین استراتژی فروش از زبان حرفهایها
۴۷ توصیه درباره تدوین استراتژی فروش از زبان حرفهایها را در متن زیر ملاحظه بفرمایید:
قسمت یازدهم
۱۴- برای فروش، داستانی بگویید
مدیریت بازاریابی و فروش
بهترین فروشندگان، داستان میگویند زیرا این کار موجب تعامل با مشتری میشود و پیام فروش را در زمینهای قرار میدهد که توجه مشتری احتمالی را به خود جلب میکند و شاید حتی احساسات مشتری را نیز درگیر کند.
داستان، ساختاری را ایجاد میکند که درک جملات شما برای متقاعدکردن مشتری برای خرید و به یاد آوردن آن را سادهتر میکند، بنابراین مشتری احتمالی میتواند زمانی که شما حضور ندارید نیز، ویژگیهای شما را به دیگران بگوید و از آنها دفاع کند.
در زمان قصهگویی، ابتدای داستان باید نمایشی و شخصی باشد. در ابتدای مکالمهی فروش، باید بر نمایشیکردن نیازهای خوانندگان تمرکز کنید.
اگر داستان به شیوهی درستی ارائه شود، توجه مشتری احتمالی را به خود جلب میکند و او را در جنبهی نمایشی داستان درگیر میکند، حسی از تنش و بحران را به او منتقل میکند و سپس او را به دانستن نتیجه علاقهمند میکند.
ادامه دارد…
مدیریت بازاریابی و فروش
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.