تبلیغات اثربخش چه ویژگیهایی دارند؟
تبلیغات اثربخش چه ویژگیهایی دارند؟با ما همراه بمانید:
◊بهعنوان صاحب کسب و کار، باید بتوانید تبلیغاتی را خلق کنید که تا سالیان سال در ذهن مشتریان باقی بماند.
به گونه ای که در میان برندهای موجود، برند شما را برگزینند.
جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
از جمله ویژگیهای یک تبلیغ اثربخش عبارت است از:
◊1) تبلیغات باید از استراتژی درست نشات بگیرند
◊2) محتوای تبلیغات باید حرف مردم را بزند
◊3) تبلیغ باید اقناع کننده باشد
مشاوره استراتژی با آریان گستر
◊4) دقت کنید، تبلیغات شما یک اثر هنری نیست
◊5) در تبلیغاتتان متفاوت باشید
◊6) در تبلیغات وعدهای ندهید که نتوانید به آن عمل کنید
تقسیم بندی مشتریان و حالات آنان
✍️ بطورکلی مشتریان خود را می توانید به ۵ دسته زیر تقسیم کنید:
۱ – مشتریان راضی
از خرید خود راضی هستند و به احتمال زیاد دوباره از شما خرید خواهند کرد.
۲ – مشتریان شاد
از خرید خود شاد هستند و به احتمال بالایی دوباره از شما خرید خواهند کرد.
۳ – مشتریان شیفته یا به وجدآمده
به این مشتریان، مشتریان وفادار نیز گفته می شود.
اینها تابلوی تبلیغاتی شما هستند و در حد اعلا به یکی از هواداران شما یا برندتان تبدیل می گردند.
۴ – مشتریان ناراضی
از خرید خود ناراضی هستند و به احتمال زیادی دوباره از شما خرید نخواهند کرد.
۵ – مشتریان خشمگین
با توجه به عدم رضایت از خرید خود و عدم جلب رضایت او توسط شما، سعی دارد تا به هر نحوی شده به شما ضرر بزند و دیگران را نیز از خرید منصرف کنند.
لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco