لوگو

چقدر باید به کارکنان اطلاعات بدهیم؟

←نقش “توزیع کننده اطلاعات” یکی از نقشهای مهم مدیران است،اگر کارکنان را به موقع و به اندازه در جریان اطلاعات مربوط به سازمان قرار دهیم،این کار بر عملکرد آنها

موثرخواهد بود.

←جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

وضعیت سازمان

←کارکنان باید بدانند شرکت به کجا می رود؟ چه اهدافی را دنبال می کند؟ از نظر مالی در چه وضعیتی است؟ چه مخاطراتی سازمان و بازار محصولات آن را تهدید می کند؟

چه فرصت هائی فراروی سازمان است؟ و مهمتر از همه اینکه آنها ( هر یک از کارکنان ) چه سهم و نقشی در عملکرد سازمان داشته اند و باید داشته باشند؟

آینده سازمان

←دادن اطلاعات به کارکنان،آنها را در رویای مدیران ارشد درباره آینده سازمان شریک می کند،چشم آنها را به روی آینده باز می کند، چشم انداز را فراروی آنها قرار میدهد            و آنها را نسبت به رفتارها و عملکردهای مورد انتظار حساس تر می کند.

خطرات تهدید کننده سازمان

←اگر کارکنان بدانند که شرایط مالی امروز و فردای سازمان خوب نیست و خطراتی سازمان را تهدید می کند،تلاش بیشتری خواهند کرد تا خود و سازمان شان را از خطر برهانند،

البته اثر گذاری این سیاست ( دادن اخبار بد و نگران کننده به کارکنان ) وقتی مثبت است که در روزهای خوب سازمان هم،اخبار خوشایند و امیدوار کننده و غرورآفرین را هم به

اطلاع آنها رسانده باشیم و موفقیت ها را با آنها سهیم شده باشیم.

صداقت و شفافیت 

←مثل هر سیاست و اقدام مدیریتی دیگری،در این مورد هم ” صداقت و شفافیت ” حرف اول و آخر را می زند،با کارکنان صادق و شفاف باشیم،اطلاعات مربوط به حال و روز سازمان را مرتبا به گوش آنها برسانیم و از آنها بویژه برای عبور از موانعی که این روزها بسیاری از سازمانها درگیر آن هستند،کمک بخواهیم و آنها را به معنای واقعی کلمه عضو خانواده سازمان تلقی کنیم،آنها دستی را که با صداقت و به قصد کمک گرفتن به سویشان دراز شده را خواهند فشرد.

←مشاوره استراتژی با آریان گستر

سخن آخر

←البته وقتی اوضاع با همت و کمک کارکنان سر و سامان گرفت هم باید کارکنان را کماکان در سرنوشت سازمان شریک بدانیم و در سود و منافع سازمان سهیم کنیم.

←02177942240-77959675

←در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

 

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *