چگونه به درخواست تخفیف مشتریان پاسخ دهیم؟

قسمت اول

تخفیف می‌تواند معامله‌ای را که کند پیش می‌رود تسریع نماید، بین طرفین حسن نیت ایجاد نموده و نوعی اهرم فشار برای شما در جهت درخواست امتیازات از طرف مقابل محسوب ‌شود.

اما شما تنها با تخفیف دهی استراتژیک این مزایا را کسب خواهید نمود، نه در زمانی که یک نفر درخواست تخفیف کرده باشد.

امیدوار بودن به تخفیف قبل از یک مذاکره‌ی حقیقی معمولاً ۴ پیامد منفی دارد:

۱- خریدار معمولاً ارزش کمتری را برای شما و محصولتان در نظر می‌گیرد.

۲- اگر نرخ بازگشت سرمایه (ROI) همان مقدار مورد انتظار باشد، این سؤال را به وجود می‌آورد که چرا شما تمایل به فروش محصول با قیمت کمتری دارید؟

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.

۳- تخفیف نابهنگام تمرکز را از روی ارزش به سمت قیمت سوق می‌دهد، چراکه مشتری بیشتر به این نکته فکر می‌کند که قیمت محصول چقدر است؟

۴- سرانجام، شما قدری از قدرت چانه‌زنی‌تان را از دست خواهید داد.

مذاکرات موفق نیاز به دادوستد امتیاز دارد و اگر شما در ابتدای فرآیند فروش و زمانی که از درخواست‌های یکدیگر مطمئن نیستید، پیشنهاد تخفیف بدهید، فرصت این که امتیازی در ازای تخفیف درخواست نمایید را از دست خواهید داد.

 در آخر

هنگامی‌که زمان مذاکره و توافق واقعی فرامی‌رسد، خریدار به ‌طور معمول عادت به درخواست تخفیف، بدون اعطای هیچ امتیازی را دارد.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
درخواست تخفیف
Description
۴- سرانجام، شما قدری از قدرت چانه‌زنی‌تان را از دست خواهید داد. مذاکرات موفق نیاز به دادوستد امتیاز دارد و اگر شما در ابتدای فرآیند فروش و زمانی که از درخواست‌های یکدیگر مطمئن نیستید، پیشنهاد تخفیف بدهید، فرصت این که امتیازی در ازای تخفیف درخواست نمایید را از دست خواهید داد.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *