۱۶ سوالی که برای بهبود فرآیند فروش خود حتما باید به آنها پاسخ دهید
۱۶ سوالی که برای بهبود فرآیند فروش خود حتما باید به آنها پاسخ دهید را می توانید در متن زیر دنبال بفرمایید:
قسمت بعدی
۱۶ – آیا روش کارآمدی برای آگاهی و ردگیری اینکه هر معامله در چه مرحلهای است، دارید؟
پس از شناسایی مشتریان احتمالی، برقراری ارتباط با آنها و ارائهی مشاوره، ضروری است که آگاه باشید هریک از معاملات در چه مرحلهای هستند.
مواردی که تاریخ قرارداد نهایی آنها نزدیک یا احتمال وقوع آنها بیشتر است باید در برنامهریزیها در نظر گرفته شوند.
فروشندگان و مدیرانِ بسیاری هنوز این اطلاعات را در دفترچه یادداشت یا تخته مینویسند زیرا انتقال آنها در CMR زمانبر است.
البته در سیستمهای CRM نوین، تغییر مرحلهی یک معامله به سادگیِ کلیک کردن است.
تغییر مرحلهی هر معامله در سیستم مدیریت مشتریان (CRM) نه تنها به مدیر فروش در برنامهریزی کمک میکند بلکه به گروه بازاریابی نشان میدهد کدام فعالیتهایشان اثرگذار بوده است.
این اطلاعات همچنین به گروه بازاریابی برای بهبود و افزایش کیفیت روش اتصال و راههای ارتباطی که به گروه فروش ارائه میکنند، کمک میکند.
ادامه دارد…
جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.