برند کارفرمایی چیست؟
برند کارفرمایی چیست؟با ما همراه باشید:
برند کارفرما را می توان، ویژگیهای یک سازمان (در نقش کارفرما) در ذهن کارکنان داخلی و متقاضیان کار در بازار کار درباره آن سازمان دانست. برند مثبت یک سازمان نشان دهنده ویژگیهایی است که آن سازمان را در ذهن کارکنان و متقاضیان کار دارای ویژگیهایی می سازد که آن را به عنوان محیطی مناسب برای کار کردن تعیین می کند.
برندینگ کارفرما به عنوان زیربنای ساخت یک استراتژی موثر در روند کارمندیابی محسوب میگردد که میتواند تفاوتهای چشمگیری برای پیروزی در نبرد جذب نیروهای ماهر و با استعداد ایجاد نماید.
در حال حاضر اهمیت برندینگ کارفرما دو چندان شده است
چالش های موجود در جذب استعدادها، به خصوص آنهایی که در زمینههای مهندسی نرم افزار، نمایندگان فروش، فعالان عرصهی بهداشت و درمان و مدیران عالی که از مهارت و دانش فراوانی برخوردارند، باعث شده است که اهمیت این موضوع افزایش یابد.
همچنین با در نظر گرفتن توسعه ی روزافزون شبکه های اجتماعی چه بخواهید و چه نخواهید برند کارفرمایی شما در معرض دید همگان قرار دارد و اگر شما برند خود را تعریف نکنید، دیگران این کار را برای شما و بر خلاف میلتان انجام خواهند داد.
یک برند کارفرمای قدرتمند، مزایای متعددی در بردارد، زیرا:
-باعث کاهش هزینههای کارمندیابی می شود
-شما را از رقبایتان متمایز میکند
-میزان حفظ کارکنان را بهبود میبخشد.
گامهای عملی که در صورت اجرا باعث ارتقای برند شرکت در میان کارکنان و متقاضیان میگردد:
1-توسعه استراتژی برند
2-مراقبت از شهرت خود
3-هم راستا کردن مشتری و برند کارفرما
4-ایجاد یک هویت بصری برای برند
5-واقعی نگه داشتن برند خود
6-پذیرای رسانههای اجتماعی و موبایل بودن
7-به حداکثر رساندن سیستم ردیابی متقاضی
8-تبدیل کارکنان به سفیران برند.
جهت مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
02177942240-77959675
مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.