لوگو

۱۰ روش موثر در برخورد با مشتری

قسمت اول

◊از دلایل عمده‌ی از دست دادن یک مشتری، برخورد نادرستی است که با او می‌شود،تیجه‌ی بی‌تفاوتی در برخورد با مشتری، از دست دادن اوست.

ارتباط جمعی

◊مشتریان، نحوه‌ی برخورد شما را به خاطر می‌سپارند و این روزها به کمک فیسبوک، اینستاگرام و دیگر ابزار ارتباط جمعی، تجربیات‌شان را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.

خدمات یا محصولات

◊پس، داشتن یک فروشنده یا کارمند بی‌تفاوت کافی است تا نه تنها یک فرد، بلکه جمعی از اطرافیان او، برای همیشه، تصویر بدی از خدمات یا محصولات شما، در ذهن‌شان ثبت کنند.

انتظارات و ارزش‌های مشتریان

◊انتظارات و ارزش‌های مشتریان نسبت به گذشته، اهمیت بیشتری یافته است، چون حیاتی‌ترین سرمایه‌ی یک کسب و کار، مشتریان آن است.

رابطه‌ی فروشنده و کارفرما

◊از این رو، نحوه‌ی برخورد درست با مشتری مهم است و این چیزی نیست که فقط محدود به رابطه‌ی فروشنده و کارفرما با مشتری شود، بلکه همه‌ی ما باید نحوه‌ی برخورد درست با دیگران را بیاموزیم.

چشم مشتری

◊همین که تلفن را زمین می‌گذارید، چشم از مانتیور کامپیوتر برمی‌دارید و چشم در چشم مشتری، با دقت به حرف‌هایش گوش می‌دهید، پیام مهمی را به او منتقل می‌کنید و علاوه بر احترامی که برای خود مشتری قائل می‌شوید، ارزش خودتان و جایگاه محیط کاری‌تان را به او نشان می‌دهید.

کشتی تایتانیک

◊همه‌ی ما می‌دانیم چه اتفاقی برای کشتی تایتانیک افتاد، نحوه‌ی برخورد درست می‌توانست جلوی آن تراژدی و از دست رفتن جان بیش از ۱۵۰۰ انسان را بگیرد.

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

سه مهارت برتر

◊برخورد درست، همین نقش مهم را در مشاغل بازی می‌کند،وقتی از خوانندگان مجله‌ی CIO خواسته شد تا سه مهارت برتر که به عقیده‌ی آنها، زیردستان‌شان به آنها نیاز دارند،نام ببرند، ۷۰ درصد از آنها، ارتباطات را یکی از آن مهارت‌ها دانستند.

ادامه دارد…

 

با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *