مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان

مزایای بازاریابی دهان به دهان و باشگاه مشتریان

 

 

 

 

قسمت چهل و هفتم
تعریف و کار با قهرمانان فروشگاه

-بازاریابی به روش دهان‌به‌دهان در پی تشکیل مجموعه‌ای از قهرمانان برای فروشگاه است.

-همان‌طور که حائز اهمیت است با تمام مشتریان‌تان صحبت کنید، مهم است به خاطر داشته باشید تمام مشتریان، قهرمانان فروشگاه شما نخواهند شد.

-قهرمانانی که احتمالاً درباره فروشگاه شما صحبت می‌کنند به اصطلاح افراد سحرآمیز، پیشگام، ترغیب‌کنندگان، مژده‌رسان‌ها، ارتباط‌دهندگان و مدافعان هستند.

-آن‌ها چه کسانی هستند؟ آن‌ها افرادی هستند که نه تنها حرف‌های مربوط به شما را به دیگران فاش می‌کنند، بلکه می‌توانند در یافتن مشتریان جدید به شما کمک کرده و محصولات و خدمات شما را تقویت کنند.

-آنها مدافعان و حامیان وفادار شما خواهند بود و مشتریان مشتاق و علاقمندی هستند.

-از خرید خوش‌شان می‌آید و دوست دارند درباره فروشگاه و برندها توصیه کنند.

-در هر حال، لزوماً نسبت به برند وفادار نیستند، زیرا آنها مشتاق بوده و در پی چیزهای جدیدی هستند.

-از این‌رو، فکر نکنید کسی که صرفاً جزوی از گروه خانواده شماست فردی مناسب جهت برانگیختن ایجاد دهان‌به‌دهان نسبت به فروشگاه شما خواهد بود.

-گشت‌زن‌ها و فانتوم‌ها هم مایلند که قهرمانان فروشگاه شما باشند.

-قهرمانان فروشگاه از دید سایر افراد، منابعی معتبر از اطلاعات هستند.

-این اعتبار می‌تواند به روش‌های متعددی بیشتر شود.

-قهرمانان فروشگاه را می‌توان به دید افرادی بسیار باهوش نگاه کرد که در کسب‌وکار خود خبره هستند.

برای مثال

ممکن است دوست یا خویشاوندی داشته باشید که با کامپیوتر کار می‌کند و شما هر وقت که سوالی در مورد کامپوتر دارید، با او تماس می‌گیرید؛ از جمله، خرید نرم‌افزار و وسایل جانبی قهرمانان فروشگاه از اعتبار خوبی برخوردارند، چرا که اجناس مختلفی را بررسی کرده‌اند و شاید قادر به مشاوره در مورد انتخاب خوب یا منابع اطلاعاتی معتبر باشند،آگاهی آنها از جنس بیشتر از سفارش یک برند است،آنها قادر به گفتن علت سفارش خواهند بود، برای مثال، هواخواهان اتومبیل درباره مدل‌های اتومبیل بیشتر می‌دانند، نه فقط به این خاطر که رانندگی می‌کنند.

ادامه دارد…

 

جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
02177942240-77959675

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
بازاریابی دهان به دهان
Description
-گشت‌زن‌ها و فانتوم‌ها هم مایلند که قهرمانان فروشگاه شما باشند.-قهرمانان فروشگاه از دید سایر افراد، منابعی معتبر از اطلاعات هستند.-این اعتبار می‌تواند به روش‌های متعددی بیشتر شود.-قهرمانان فروشگاه را می‌توان به دید افرادی بسیار باهوش نگاه کرد که در کسب‌وکار خود خبره هستند.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو گواهینامه ایزو گواهینامه CE آموزش ایزو