لوگو

روش بازاریابی برای کسب ‌و‌کارهای کوچک با سرمایه کم

روش بازاریابی برای کسب ‌و‌کارهای کوچک با سرمایه کم را در متن زیر دنبال بفرمایید:

هر شرکت تجاری، رستوران، دفتر حقوقی، بیمارستان، کارپرداز ساختمانی، فروشگاه سخت‌افزار و مجموعه‌ تفریحی، بر اساس توانایی جذب مشتری و فروش است که به حیاتش ادامه می‌دهد و پیشرفت می‌کند،به‌ عنوان یک کارآفرین، از بین تمام مهارت‌هایی که می‌توانید پرورش دهید، هیچ‌کدام اساسی‌تر از یادگرفتن توانایی خوب فروختن نیست.

سرمایه‌ استخدام

مدیرعامل‌های سازمان‌ها و حتی مدیران ارشد اجرایی می‌توانند اگر به بازاریابی آشنا نباشند، کارشان را جلو ببرند؛ ولی برای کار‌آفرین‌های بی‌تجربه این‌طور نیست شما چاره‌ای ندارید. سرمایه‌ استخدام یک تیم حرفه‌ای را برای انجام این‌ کار ندارید.

کم‌ترین هزینه بیش‌ترین مشتری

باید با کم‌ترین سرمایه کارتان را شروع کنید. مدام از خودتان بپرسید چطور می‌شود با کم‌ترین هزینه بیش‌ترین مشتری را به دست آورد و اینکه چطور می‌توان وادارشان کرد به خرید مجدد حاصل جواب به این سوال‌ها چیزی‌‌ است که ما به آن می‌گوییم استراتژی فروش بهینه. استراتژی فروش بهینه‌تان ترکیبی ‌است از رسانه‌ تبلیغاتی‌، متن تبلیغاتی و پیشنهادات اولیه و نهایی‌تان.

سخن آخر

چیزی که دنبالش هستید، روشی‌ است که بیش‌ترین سود بلندمدت را داشته باشد که اغلب یعنی داشتن بیش‌ترین تعداد مشتری باارزش؛ یعنی افرادی که خریدار محصولات شما هستند و می‌توانند بعد از گذشت چند سال به خریداران محصولات اصلی‌تان تبدیل شوند.

 

 

 

جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *