۱۰ اشتباه رایج بازاریابی محتوایی
۱۰ اشتباه رایج بازاریابی محتوایی را در متن زیر دنبال بفرمایید:
قسمت بعدی
۴- عدم ذکر منابع مطلب و تجربههای شخصی
اشاره نکردن به تجربههای شخصی نیز یکی از بزرگترین اشتباه بازاریابی محتوایی است.
مطمئنا شما هم هنگام صحبت با دوستان خود به شکل شخص سوم با مسائل برخورد نمیکنید.
جهت مشاوره ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
پس چرا این کار را در وبلاگ خود انجام میدهید؟
گواهینامه CE اروپا از تخصص های ماست.
برخورد با تمام مسائل دور و اطراف به صورت شخص سوم مطالب را کاملا مصنوعی جلوه میدهد و همین باعث کاهش جذابیت مسائل میشود.
بهترین وبلاگنویسان کسانی هستند که در مطالب خود از کلماتی مثل من و خودم نیز استفاده میکنند و تجارب شخصی خود را نیز در محتوای خود دخالت میدهند.
استفاده از این کلمات و تجارب شخصی باعث ایجاد ارتباطی صمیمی میان شما و مخاطبانتان میشود.
بنابراین به یاد داشته باشید که اگر در پست وبلاگی خود از اشتباهات، تجربیات و موفقیتهای خود نیز سخن بگویید ارتباط صمیمیتری با مخاطبان خود ایجاد خواهید کرد.
ادامه دارد…
با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675
در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
@Aryangostarco