۴ رکن بازاریابی رابطه مند

۴ رکن بازاریابی رابطه مند را در متن زیر مطالعه بفرمایید:

 قسمت بعدی
تعریف گسترده تر وفاداری مشتری به این صورت است که وفاداری با سه عنصر زیر همراه است:

۱- عنصر رفتاری مشتری که همان تکرار عمل خرید است،

۲- عنصر نگرشی مشتری که همان تعهد و اطمینان مشتری است،

۳- عنصر در دسترس بودن گزینه های زیاد برای انتخاب و انجام عمل خرید.

جهت مشاوره ایزو 9001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
صاحب نظران دانش بازاریابی، مزایای زیادی را برای وفاداری برشمرده‌اند که برخی از بارزترین آنها عبارتند از:

۱ – کاهش هزینه‌های جذب مشتریان جدید،

۲ – کاهش حساسیت مشتریان به تغییرات و قیمت‌ها،

۳ – افزایش موانع برای ورود رقبای جدید.

در زیر به چهار رکن اصلی برای پی‌ریزی بازاریابی رابطه مند که منجر به وفاداری مشتریان می شود اشاره می‌کنیم:
اعتماد

♦اعتماد یکی از مهمترین بنیان‌های بازاریابی رابطه مند است.

♦اعتماد، اعتقاد یک طرف رابطه به قابل اتکا بودن گفته‌ها و تعهدات طرف دیگر می‌باشد.

مشاوره استراتژی با آریان گستر

مورگان و هانت

♦مورگان و هانت معتقدند شکل گیری اعتماد در رابطه، متضمن داشتن سطحی از اطمینان هریک از طرفین به راستی و درستی قول و وعده‌های طرف مقابل است.

در آخر

♦آنها همچنین علت تاکید بر اعتماد به عنوان یک متغیر بازاریابی رابطه‌مند را در ضرورت آن برای شکل گیری مبادلات رابطه‌ای می‌دانند.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
بازاریابی رابطه مند
Description
مورگان و هانت ♦مورگان و هانت معتقدند شکل گیری اعتماد در رابطه، متضمن داشتن سطحی از اطمینان هریک از طرفین به راستی و درستی قول و وعده‌های طرف مقابل است.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *