۴ رکن بازاریابی رابطه مند

۴ رکن بازاریابی رابطه مند را در متن زیر مطالعه بفرمایید:

قسمت پایانی
مدیریت تعارض

♦مدیریت تعارض چهارمین بنیان بازاریابی رابطه‌مند است.

♦تعارض را سطحی از عدم توافق بین طرفهای مبادله تعریف کرده‌اند که ممکن است ادارک شده یا آشکار باشد.

جهت مشاور ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.

♦وقتی تعارض در رفتار افزایش می‌یابد، اعتماد طرفین به یکدیگر و نیز تمایل به ایجاد رابطه بلند مدت کاهش می‌یابد.

♦اما مدیریت تعارض را کنترل سطح کلی عدم توافق در روابط کاری تعریف کرده‌اند.

♦توانایی فروشنده در مدیریت تعارض برای حفظ تعارض خریداران عاملی حیاتی است.

سرکوب کلی تعارض

♦همچنین باید توجه داشت که سرکوب کلی تعارض، به از دست رفتن اعتبار یک رابطه منجر می‌شود و طرفین رابطه قبل از متعهد شدن به رابطه بلند مدت و مستمر از هم جدا می‌افتند.

تعارضات بالقوه

♦مدیریت تعارض توانایی ارایه دهنده (کالا یا خدمات) برای جلوگیری از تعارضات بالقوه، حل تعارضات موجود قبل و بعد از به وجود آمدن مشکلات و مطرح کردن راه حل های موجود در صورت بروز مشکل می‌باشد.

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.
اعتماد و کیفیت روابط

♦رابطه معناداری بین مدیریت تعارض و وفاداری مشتری از طریق اعتماد و کیفیت روابط درک شده وجود دارد.

مدیریت تعارض

♦طبق نظر این دو محقق، توانایی ارایه دهنده خدمت در مدیریت تعارض به طور مستقیم وفاداری مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

با شماره های زیر تماس بفرمایید
02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
بازاریابی رابطه مند
Description
تعارضات بالقوه مدیریت تعارض توانایی ارایه دهنده (کالا یا خدمات) برای جلوگیری از تعارضات بالقوه، حل تعارضات موجود قبل و بعد از به وجود آمدن مشکلات و مطرح کردن راه حل های موجود در صورت بروز مشکل می‌باشد.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *