بازاریابی رابطه مند

۴ رکن بازاریابی رابطه مند

۴ رکن بازاریابی رابطه مند را در متن زیر مطالعه بفرمایید:

قسمت بعدی
ارتباطات

♦ارتباطات سومین بنیان بازاریابی رابطه‌مند است که آن را فرآیند مبادله و تسهیم اطلاعات معتبر و به موقع به صورت رسمی یا غیر رسمی بین طرفین تعریف کرده اند.

گفت و گوی متعامل

♦آندرسون معتقد است امروزه در مفهوم جدید، ارتباطات عبارت است از گفت و گوی متعامل بین شرکت و مشتریان آن که در مراحل قبل از خرید، حین خرید، مصرف و بعد از خرید رخ می‌دهد.

جهت مشاوره ایزو 45001 در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند.
ارتباطات در بازاریابی رابطه‌مند، ابزاری برای ارایه اطلاعات است؛ اطلاعاتی که بتوان به آن اعتماد کرد:

♦ارایه اطلاعات هنگام بروز مشکل، ارایه اطلاعات در مورد مشکلات، کیفیت و انجام تعهدات.

فراهم کردن اطلاعات

♦ارتباطات همچنین به فراهم کردن اطلاعات به موقع و مطمئن اشاره دارد.

مشاوره در امر مدیریت ریسک با آریان گستر
مراحل قبل و بعد از فروش کالا یا خدمات

♦امروزه ارتباطات را مکالمه بین شرکت و مشتریان آن در مراحل قبل و بعد از فروش کالا یا خدمات می‌دانند؛ و ارتباطات در بازاریابی رابطه‌مند را در تماس بودن با مشتریان ارزشمند و فراهم کردن اطلاعات دقیق و به موقع در خدمات و داشتن ارتباطات فعال در صورت بروز مشکلاتی در تحویل کالا یا خدمت تعریف کرده‌اند.

وفاداری مشتری

در صورت برقراری ارتباط موثر، وفاداری مشتری هم زیاد می‌شود.

ادامه دارد…

 

لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
بازاریابی رابطه مند
Description
مراحل قبل و بعد از فروش کالا یا خدمات ♦امروزه ارتباطات را مکالمه بین شرکت و مشتریان آن در مراحل قبل و بعد از فروش کالا یا خدمات می‌دانند؛ و ارتباطات در بازاریابی رابطه‌مند را در تماس بودن با مشتریان ارزشمند و فراهم کردن اطلاعات دقیق و به موقع در خدمات و داشتن ارتباطات فعال در صورت بروز مشکلاتی در تحویل کالا یا خدمت تعریف کرده‌اند.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *