لوگو

بازاریابی دهان به دهان


بازاریابی دهان به دهان را می توانید در متن زیر مطالعه بفرمایید:


قسمت بعدی

۲ – «خدمات مشتریان» باید بهترین باشد

راز مهم این است: «با مشتری (و مشتری احتمالی) همان‌طور رفتار کنید که انتظار دارید به‌عنوان یک مشتری با شما رفتار شود».


چند نکته‌ی پایه‌ای در این زمینه وجود دارد، از جمله اینکه:


– در هنگام صحبت با مشتری لبخند بزنید،


– محترمانه رفتار کنید، به سؤالات مشتری پاسخ دهید،


– او را بیهوده منتظر نگذارید،


– در صورت امکان برای پاسخ‌دهی به مشتری از پاسخگوی خودکار استفاده نکنید،


– در صورت استفاده از پاسخگوی خودکار در متن پاسخ جمله‌ای قرار دهید که به مشتری اطمینان بدهد در کوتاه‌ترین زمان با او تماس خواهید گرفت،


– در همان تاریخی که از طریق پاسخگوی خودکار اعلام کرده‌اید با مشتری تماس بگیرید،


– در صورت ارائه‌ی خدمات، پروژه‌ی مربوطه را به‌موقع و با بودجه‌ی اعلام‌شده تمام کنید،


– هر گونه تغییری را به مشتریان اطلاع دهید.


جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


۳ – دوستانه برخورد کنید

اگر مشتریانی دارید که پیوسته و به‌طور منظم به شما (فروشگاه، رستوران و غیره) مراجعه می‌کنند، با آنها خوش‌و‌بش کوتاهی داشته باشید.


اگر نام مشتریان را می‌دانید در هنگام صحبت با آنها، نام‌شان را به‌کار ببرید.


احوال‌پرسی دوستانه همراه با لبخندی چند‌ثانیه‌ای باعث می‌شود افراد احساس کنند با یک دوست سروکار دارند.


در مورد مشتریان تلفنی هم در صورت امکان این‌گونه رفتار کنید.


مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.


۴ – سؤال مشتری را به زبان ساده پاسخ دهید؛ از عبارت‌های تخصصی استفاده نکنید

اگر محصولی پیچیده و یا جدید می‌فروشید، با لحنی که به مشتری احساس حقارت بدهد، صحبت نکنید و از پرسش‌ها و مشکل آنها در درک حرف‌هایتان آزرده نشوید.


جمله‌ها و کلمات را طوری بیان کنید که مشتری حرف‌تان را بفهمد.


در صورت امکان، اطلاعات بیشتری در اختیار مشتری بگذارید.


ادامه دارد…


جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


02177942240-77959675


در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.


↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

 

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *