تکنیک SHREK در بازاریابی تلفنی

♦  بازاریابی تلفنی، یکی از سخت‌ترین تاکتیک‌های بازاریابی است، چون تنها 30 تا نهایتا 60 ثانیه فرصت داریم تا شخصی که با او تماس گرفته‌ایم را قانع کنیم به حرف‌های‌مان گوش کند برای استفاده بهتر از این زمان کم، می‌توانیم از تکنیک SHREK که شامل 5 جزء زیر است، استفاده کنیم:

1) Self-Introduction=S

♦ ابتدا خودتان را خیلی ساده و مودبانه معرفی کنید و نام شرکتی را که از طرف آن تماس گرفته‌اید، بگویید

2) Hook=H

♦  مهم‌ترین بخش از بازاریابی تلفنی، داشتن قلاب یا هوکی است که با کمک آن، توجه و علاقه فردی که با او تماس گرفته‌ایم را به خود جلب کنیم. برای همین، قبل از شروع تماس، باید ببینیم چه چیزی باید به مخاطبان‌مان بگوییم تا توجه او را به خودمان جلب کنیم

3) Reason=R

♦ برای باورپذیر کردن قلاب‌مان، باید بلافاصله دلیلی منطقی به مخاطبان‌مان ارائه کنیم

جهت مشاور ایزو و بالا بردن سیستم کیفیت سازمان خود می توانید با کارشناسان آریان گستر تماس بگیرید.
4) Effect=E

♦ بعد از بیان دلیل منطقی‌مان، باید با بیان یک مثال واقعی، تاثیرگذاری دلیل‌مان را افزایش بدهیم

5) Key Question=K

♦ در پایان باید با پرسیدن یک سوال مهم مثل «آیا می‌توانم وقت‌تان را بیشتر بگیرم؟» یا «آیا می‌توانم نمونه محصول را برای‌تان بفرستم؟»، مخاطبان را به ادامه ارتباط تشویق کنیم

 برای مثال، به مکالمه زیر توجه کنید:
1) Self-Introduction=S

♦ سلام، جَک هستم از کاریابی سوپرمن تماس می‌گیرم

2) Hook=H

♦ از طریق وب‌سایت‌تان مطلع شدم برای بخش فروش بیمه عمر، دنبال استخدام نیرو هستید

گواهینامه CE  اروپا از تخصص های ماست.
3) Reason=R

♦  ما بانک اطلاعاتی خیلی خوبی از فروشندگان حرفه‌ای بیمه عمر داریم

4) Effect=E

♦  برخی از آنها برای رقیب شما، بیمه آلفا، کار می‌کنند ولی دوست دارند به یک شرکت بزرگ‌تر مثل شما بیایند

5) Key Question=K

♦  کی می‌توانیم درباره این همکاری بیشتر صحبت کنیم؟

 

با شماره های زیر ارتباط برقرار بفرمایید:
02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

 Instagram :@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
بازاریابی تلفنی
Description
3) REASON=R ♦  ما بانک اطلاعاتی خیلی خوبی از فروشندگان حرفه‌ای بیمه عمر داریم 4) EFFECT=E ♦  برخی از آنها برای رقیب شما، بیمه آلفا، کار می‌کنند ولی دوست دارند به یک شرکت بزرگ‌تر مثل شما بیایند
Author
Publisher Name
آریان گستز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *