بازاریابی برند

اهمیت طراحی ساده در بازاریابی برند

 قسمت اول

طراحی عبارت است از شکل ظاهری برند که همه می‌توانند آن را ببینند و بر اساس آن قضاوت کنند.

برخی تصور می‌کنند که طراحی برندینگ به شیوه سنتی در عصر دیجیتال کارآیی ندارد، ولی این‌طور نیست.

استراتژی‌های برندینگ شرکتی بسیار هزینه‌بر هستند و هیچ شرکتی روی کاری که سود و نتیجه‌ای در بر ندارد سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

شرکت‌های بزرگ سالانه میلیاردها دلار صرف بازاریابی می‌کنند تا مطمئن شوند مصرف‌کنندگان آن‌ها را فراموش نمی‌کنند، ?و به‌محض  اینکه دست از این هزینه‌ها بردارند بلافاصله سهم بازار آن‌ها پایین می‌آید.

درحالی‌که آن‌ها باید پتانسیل خود را افزایش دهند تا مطمئن شوند، می‌توانند در کنار رقبا یا در راس آن‌ها به فعالیت ادامه دهند.

طراحی شرکت باید با چشم‌انداز، رسالت، اهداف و موضوع کلی کسب‌وکار همخوانی داشته باشد.

برندها پیام و سلسله‌مراتب بصری شرکت شما را به مخاطب منتقل می‌کنند و داستانی را که در پس شرکت شما قرار دارد به شکلی موثر و جذاب ارایه می‌دهند.

ادامه دارد…

شرکت مهندسی مشاور آریان گستر مشاور انواع سیستم های مدیریتی ایزو  به صورت تخصصی توسط کارشناسان باتجربه .همچنین در زمینه اخذ گواهینامه محصول CE  به صورت واقعی ارائه خدمات می نماید .

مشاوره ایزومشاور ایزو 9001

های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *