ISO 10002

راهنمایی برای ثبت شکایات مشتریان:
این استاندارد در سال 2004 منتشر گردیده است.این سیستم برای همه ی سازمانهایی که خواستار رسیدگی به اعتراضات و شکایات مشتریان میباشند کاربرد دارد.
استاندارد مذکور سازگار با ایزو 9001 و ایزو 9004 میباشد.ایزو 10002 به ارتقای عملکرد در حوزه ی رسیدگی به شکایات منجر شده و سبب افزایش رضایت مشتریان و سایر ذینفعان می شود.
کارشناسان شرگت آریان گستر سوابق متعددی در زمینه ی طراحی سیستم مذکور در شرکتها و کارخانجات مختلفی را دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر همین الان با کارشناسان شرکت آریان گستر ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو گواهینامه ایزو گواهینامه CE آموزش ایزو