ISO 10002

ISO 10002

راهنمایی برای ثبت شکایات مشتریان:
این استاندارد در سال 2004 منتشر گردیده است.این سیستم برای همه ی سازمانهایی که خواستار رسیدگی به اعتراضات و شکایات مشتریان میباشند کاربرد دارد.
استاندارد مذکور سازگار با ایزو 9001 و ایزو 9004 میباشد.ایزو 10002 به ارتقای عملکرد در حوزه ی رسیدگی به شکایات منجر شده و سبب افزایش رضایت مشتریان و سایر ذینفعان می شود.
کارشناسان شرگت آریان گستر سوابق متعددی در زمینه ی طراحی سیستم مذکور در شرکتها و کارخانجات مختلفی را دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر همین الان با کارشناسان شرکت آریان گستر ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.