اهمیت طراحی در بازاریابی برند

اهمیت طراحی در بازاریابی برند

 قسمت پایانی

دانستن این نکات چه کمکی به برندینگ می‌کند؟

-با بررسی طراحی شرکت‌های موفق در یک صنعت می‌بینیم که رویه غالب چیست و همان را دنبال می‌کنیم.

-برای مثال یک خرده‌فروشی آنلاین برای اینکه نسبت به سایر خرده‌ فروشی‌های آنلاین موفق‌تر شود باید بداند:
دیگران چه چیز را عرضه می‌کنند؟ چه طور بازاریابی می‌کنند؟ کالاها و خدماتشان را چگونه می‌فروشند؟

-تقلید از عناصر اصلی طراحی که به نمونه‌های اصلی تبدیل‌شده‌اند و مغز اکثریتِ مردم آن‌ها را می‌شناسند به کسب‌وکار کمک می‌کند تا بتواند طرح‌های موثرتری خلق کند.

 جمع‌بندی!

طراحی نقش مهمی در برندینگ کالاها، خدمات و کسب‌وکارها ایفا می‌کند. اگرچه استانداردها مرتباً تغییر می‌کنند اما یک چیز تغییر نمی‌کند و آن سادگی است.

▫️غول‌های تجاری در صنایع مختلف ثابت کرده‌اند، که برای آنکه طرحی محبوب شود و موردتوجه قرار گیرد نیازی نیست که پیچیده باشد.

-از لوگوها گرفته تا تراکت‌ها، وب‌سایت و تبلیغات، تمامی عناصر باید در چارچوب مینیمالیستی(ساده گرایی) قرار گیرند و پیام‌های شفاف و مختصری را در مورد سازمان منتقل کنند.

-طراحی ساده نه‌تنها شفاف است و در ذهن مخاطب حک می‌شود بلکه مزایای روان‌شناختی نیز برای مخاطبان دارد.

-ثابت‌شده است که طرح‌های ساده راحت‌تر پردازش می‌شوند و در یادها می‌مانند، به همین دلیل مغز نیز آن‌ها را بیشتر می‌پسندد.

شرکت مهندسی مشاور آریان گستر مشاور سیستم های مدیریتی ایزو ،ایزو 9001 ، و همچنین اخذ گواهینامه محصول بصورت تخصصی فعالیت می نماید همچنین در زمینه مشاوره سایر سیستم های مدیریتی مانند مشاوره EFQM  ،مشاوره مدیریت استراتزی مشاوره منابع انسانی و… فعالیت مینماید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره انواع سیستم های مدیریتی با کارشناسان آریان گستر تماس حاصل فرمایید .

مشاوره ایزو

شماره های تماس:02177959675    02177942240

@Aryangostarc

در مسیر موفقیت با ما همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *