لوگو

انسانهاي هم روح (solmate) از ديدگاه ارسطو

انسانهاي هم روح (solmate) از ديدگاه ارسطو را در متن زیر مطالعه بفرمایید:

ارسطو ی فیلسوف باور داشت که سه نوع ارتباط بین دوستان و زوج ها وجود دارد، و تنها یکی از آنها شادی حقیقی را به همراه دارد.

◊1) ارتباط بر اساس لذت، که شریک ها را در برمی گیرد و در بلند مدت ارضا کننده نیست.

◊2) دیگری ارتباط بر اساس منافع است، هنگامی که دوستان و زوجها در ارتباط از زیبایی، پول یا موقعیت یکدیگر سود می برند. این ارتباط هم برای مدت طولانی قابل تحمل نیست.

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

◊3)نوع آخر ارتباط بر اساس فضیلت مشترک است. هنگامی که شما همدیگر را می فهمید و می خواهید به یکدیگر برای رسیدن به بهترین کسی که
می توانید باشید کمک کنید.

عشق شادی بخش

◊ارسطو می پنداشت چنین دوستی هایی و زوج هایی همروح هستند یا از روح هم پرورش می یابند،او باور داشت بودن با کسی که به شما کمک می کند تا رشد کنید و بهترین آنچه می توانید شوید نه تنها عشق شادی بخش و همیشگی به همراه خواهد داشت بلکه زندگی شاد و بلند مدتی را هم به ارمغان خواهد آورد.

ارتباطی بر اساس فضیلت

◊به همین دلیل شما باید بدانید که برای یک ارتباط عاشقانه کمی چالش لازم است تا کمک کند رشد کنید،مثل شخصیت جک نیکلسون در فیلم «بهترین شکل ممکن» As Good As It Gets كه گفت: «تو باعث میشی که بخوام مرد بهتری باشم». آیا شما و شریک زندگیتان در ارتباطی بر اساس فضیلت مشترک قرار دارید که چالش ها می توانند فرصت های

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

فوق العاده ای برای رشد باشند؟

◊این نقل قول محبوب از لئوبوسکالیا را به خاطر بسپاریم که گفت: « مانع بزرگ برای عشق ورزیدن در کسانی یافت می شود که از تغییر می ترسند، از رشد کردن، یاد گرفتن، تجربه کردن و …که تغییر ایجاد می کنند،تغییر اجتناب ناپذیر است».

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *