افزایش مشتری در کسب و کار

۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار

۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار را می توانید در متن زیر دنبال بفرمایید:

 

 

قسمت هفتم
۶- نسبت به محصول خود تعصب داشته باشید.

فروشنده های کم رو، بچه‌های لاغری دارند!

همه چیز در ذهن ما اتفاق می افتد، لازم است همواره بر ترس های خود در این راه غلبه کنیم و هیچ محدودیتی برای ایده پردازی و اجرای آن ها قائل نشویم، باید به کار خود ایمان داشته باشیم.

الف) نمایش تعصب:

در یک شرکت خودروسازی، مدیر ارشد از کارکنانی که از محصولاتی غیر از محصولات شرکت خود استفاده می‌کنند، خودرو های خود را چندین خیابان به دور از محل کار پارک کنند.

– طبیعتا اگر مردم تعصب به محصول را در خود شما نبینند هرگز نمیتوانند به خدمات شما اطمینان کافی داشته باشند.

– باید همواره بر نقاط قوت و خدمات انحصاری خود اشراف کامل داشته باشد و آن را به طور کامل و واضح به طرف مقابل منتقل کنید.

– باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا مزیت‌های محصول خود نسبت به رقبا را بیشتر کنید و آن هارا به اطلاع مشتری های خود برسانید.

– تمام اطلاعات محصول باید دقیق، کامل و بدون اغراق باشد.

ادامه دارد…

 

جهت  مشاور ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره استراتژی با آریان گستر

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

Summary
Article Name
۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار
Description
- باید همواره بر نقاط قوت و خدمات انحصاری خود اشراف کامل داشته باشد و آن را به طور کامل و واضح به طرف مقابل منتقل کنید. - باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا مزیت‌های محصول خود نسبت به رقبا را بیشتر کنید و آن هارا به اطلاع مشتری های خود برسانید. - تمام اطلاعات محصول باید دقیق، کامل و بدون اغراق باشد.
Author
Publisher Name
مشاوره ایزو
Publisher Logo

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ ایزو صدور ایزو صدور گواهی ایزو گواهینامه ایزو ایزو 9001:2015 Cb ایزو 'گواهینامه CE' دوره آموزشی ایزو دوره سرممیزی ایزو 9001 'استاندارد CE'