لوگو

۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار

۷ راهکار برای افزایش مشتری در کسب و کار را در متن زیر دنبال بفرمایید:

 

 

قسمت اول

بازار فروش و روش های افزایش مشتری به سرعت در حال تغییرند،با یک چشم بهم زدن رقبای جدید از راه می‌رسند، محصولاتی مشابه محصول شما به بازار راه پیدا می‌کنند، و رقابت اساسی شکل می‌گیرد.

عملکرد

اینکه چه قدر در بازار کارتان تجربه دارید و چه قدر در چند سال اخیر خوب عمل کرده‌اید باعث نمی‌شود عملکردتان در بخش فروش و افزایش مشتری همیشه مطلوب باقی بماند،در دنیای امروز کسب و کار، با افزایش تنوع و رقابت، فرصت چندانی برای آزمون و خطا وجود ندارد، همین الان وقت فروش مطلوب است و نه هیچ وقت دیگری.در ابتدا بیایید داستانی

بخوانیم از یک فروشنده واقعی:

در دوران رکود اقتصادی، یکی از نمایندگی‌های فروش خودروهای لوکس یک برند خودروسازی معروف، معتقد بود که شرایط اقتصادی اهمیت چندانی ندارد و چیزی که مهم است واکنش آن ها به شرایط است،مدیر آنها تصمیم گرفت دست به کاری متفاوت بزند، هرچند که با توجه به شرایط بد اقتصادی مشخص بود که اکثر مردم توانایی خرید ار آنها را نخواهند داشت.

اسکله های قایقرانی

اولین کاری که این مدیر انجام داد پرسیدن این سوال از خود بود که مشتریان او کجا هستند جواب ساده بود: در زمین های تنیس، گلف، در اسکله های قایقرانی سپس چند نفر از کارکنان خود را با ماشین‌های لوکس و آماده فروش به این مناطق فرستاد و از آنها خواست تا این افراد را ترغیب کنند تا برای یک هفته به صورت آزمایشی از این اتومبیل استفاده کنند.

نمایندگی بیایند و اقدام به خرید کنند

استراتژی ای که جواب داد، چون پس از یک هفته استفاده از این خودروها ناگهان خودروی قبلی شما خوب به نظر نخواهد رسید،در واقع همه‌ی نمایندگی صبر می‌کنند تا مردم به نمایندگی بیایند و اقدام به خرید کنند، اما این مدیر کاری کاملا متفاوت انجام داد و در نتیجه آن فروش آنها در دوران افت اقتصادی بسیار بیشتر از هر زمان دیگر در دیگر نمایندگی‌ها بود!

سخن آخر

بنابراین مهم نیست وضعیت حال حاضر چگونه است یا دیگران چه می‌گویند، آنچه بسیار پر اهمیت است خلاقیت و رفتار متفاوت شما نسبت به شرایط خواهد بود.

ادامه دارد…

 

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675

مشاوره ایزو 9001 تخصص ماست.

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

شرکت آریان گستر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *