لوگو

۱۰ استراتژی همیشه سبز برای افزایش فروش

۱۰ استراتژی همیشه سبز برای افزایش فروش را در متن زیر می توانید دنبال بفرمایید:

 قسمت پایانی
۱۰- قیمت‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن بیان کنید!

◊بر طبق یک مقاله که توسط مجلۀ روانشناسی مصرف‌کننده منتشر شده، تحقیقات نشان داده که وقتی یک قیمت با جزئیات بیشتری بیان شود، در نزد مشتریان بیشتر به نظر می‌رسد. عجیب است، نه؟

جهت  مشاوره ایزو در هر لحظه کارکنان فنی و کارشناس شرکت آریان گستر پاسخگوی شما می باشند،لذا همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

ساختارهای آزمایش شده بر اساس دلار و به این صورت بودند:

$1,499.00
$1,499
$1499

◊اما نتیجه چه بود؟ از نظر مشتریان، دو قیمت اول بسیار بیشتر از مورد سوم بودند،این موضوع احتمالاً به دلیل نوع خوانش هر یک از این قیمت‌ها است،درانگلیسی دو مورد اول “یک هزار و چهارصد و نود و نه” خوانده می‌شوند و مورد سوم در دو بخش و به صورت “چهارده، نود و نه”.

قیمت گذاری کالاها

◊البته این تاثیر فقط محدود به زمانی نیست که عدد بلند خوانده می‌شود و حتی وقتی که فرد عدد را در ذهن خود می‌خواند هم اتفاق می‌افتد،پس حتی اگر که این موضوع مسخره به نظر برسد،باز هم بهتر است هنگام قیمت گذاری کالاهای خود دقت داشته باشید تا هیچ چیز اضافی را در قیمت نگنجانید و ساده‌ترین شکل بیان ممکن را انتخاب کنید.

سخن نهایی ما در مورد قیمت گذاری

◊محصولات و خدمات عالی آنهایی هستند که دارای کیفیت مناسب و قیمت مناسب‌تری باشند،قیمت این محصولات و خدمات به مرور زمان و با بررسی بازخورد مشتریان تعیین شده‌ است و در نتیجه بیشترین میزان فروش را تضمین می‌کنند،این یعنی شما نباید از بازی کردن با قیمت‌های خود برای پیدا کردن بهترین نقطه و تضمین بالاترین فروش، واهمه‌ای داشته باشید.

مشاوره در امر مدیریت با آریان گستر

ایمان کورکورانه

◊تکنیک هایی که در اینجا شمردیم هم می‌توانند در این امر به شما کمک کنند،البته به شرط آنکه با دقت و در جای درست از هر یک از استفاده کنید،در آخر باید به شما اخطار بدهم که در تلۀ “علم از یک نقطه نظر علمی که مورد تائید خود علم است” نیافتید و ایمان کورکورانه به این تکنیک‌ ها و تحقیق های بازاریابی نداشته باشید.

سخن آخر

◊هدف موارد آورده شده تنها این بود که در فرآیند قیمت گذاری به شما کمک کرده و کمی این مسیر را برای شما هموار نمایند،این یعنی شما می‌توانید از آنها به عنوان یک سکوی پرتاب استفاده کنید، اما در نهایت این شما هستید که باید مسیر را طی کرده و به خط پایان برسید.

 

02177942240-77959675

در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

@Aryangostarco

شرکت آریان گستر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *